Your browser does not support JavaScript!
نماشا

برای شاخص های آسیایی حرکات میکسی را شاهد بودیم.

برای شاخص های آسیایی حرکات میکسی را شاهد بودیم.

این یک جلسه صبحگاهی میکس برای بازارهای آسیایی بود. ASX 200 و Nikkei زیان های اولیه را تجربه کردند، در حالی که شاخص Hang Seng به دنبال تثبیت صعود 2.06 درصدی از دوشنبه بود.

شاخص های اقتصادی ایالات متحده از روز دوشنبه بر احساس ریسک بازار تأثیر گذاشت. PMI ترجیحی ISM Manufacturing از 46.9 به 46.0 در مقابل 47.2 پیش بینی شده کاهش یافت. شایان ذکر است، شاخص قیمت تولید ISM از 44.2 به 41.8 سقوط کرد و شاخص اشتغال از 51.4 به 48.1 کاهش یافت.

سرمایه گذاران به آخرین اعداد PMI واکنش نشان دادند و انتظارات بازار از افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه سپتامبر کاهش یافت. با توجه به CME FedWatch Tool، احتمال افزایش ۲۵ نقطه ای نرخ بهره فدرال رزرو در جولای به ۸۹.۹ درصد در مقابل ۸۷.۴ درصد در روز دوشنبه رسید. به طور قابل توجهی، احتمال افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو به 5.75 درصد در ماه سپتامبر به 19.8 درصد رسید که نسبت به 21.5 درصد در روز دوشنبه کاهش یافت.

 

نرخ بهره ماه جولای فدرال رزرو.png

 

علیرغم اعداد نزولی PMI، فدرال رزرو همچنان در صدد افزایش بیشتر نرخ بهره در این ماه است. در حالی که شاخص‌های اقتصادی ایالات متحده بر دارایی‌های پرریسک‌تر فشار می‌آورد، PMI تولید Caixin از چین انتظارات برای اقدامات محرک بیشتر برای حمایت از اقتصاد را افزایش داد.

با این حال صبح امروز هیچ شاخص اقتصادی از منطقه آسیا برای جلب توجه وجود نداشت.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید