Your browser does not support JavaScript!
نماشا

شاخص های سهام اسیا در مسیر رشد هدف گذاری میکنند

شاخص های سهام اسیا در مسیر رشد هدف گذاری میکنند

شروع هفته برای بازارهای سهام آسیایی صعودی بوده است. با این حال، با توجه به پاسخ سرمایه گذاران به اهداف ضعیف رشد چین، شاخص آسیایی در قلمرو صعودی باقی میمانند.

بررسی اجمالی بازار

این شروع هفته برای بازارهای آسیایی صعودی بود و ASX 200 و Nikkei 225 در حال حرکت صعودی بودند. با این حال، شاخص Hang Seng با اهداف رشد بازنگری شده از سوی پکن که اشتهای خریدار را آزمایش می کند، و جزء پیشتازان قرار می گیرد.

 

سهام اسیا.png

 

شاخص های اقتصادی از ایالات متحده و تغییر در تمایلات به سمت سیاست پولی فدرال رزرو از پایان صعودی هفته برای بازارهای ایالات متحده حمایت کرد. شاخص PMI غیر تولیدی ISM از 55.2 به 55.1 کاهش یافت که نشان دهنده فعالیت خوب بخش خدمات و افزایش شدید استخدام ها است. در ماه فوریه، شاخص اشتغال غیر تولیدی ISM از 50.0 به 54.0 رسید.
با این حال، این اعداد نتوانست به شرط بندی های سیاست تهاجمی فدرال رزرو کمک کند، و صحبت از افزایش آهسته و ثابت نرخ بهره طنین انداز شد.

روز شنبه، مری دالی، عضو FOMC از افزایش نرخ بهره با افزایش نیم درصد نرخ بهره، برای مقابله با تورم صحبت کرد.

با این حال، اهداف رشد از سوی پکن، شاخص هانگ سنگ را عقب انداخت. چین هدف رشد 5 درصدی را ارائه کرد که کمتر از انتظارات بازار 5.5 درصد بود. هدف رشد ناامید کننده بر شاخص CSI 300 تأثیر گذاشت که امروز صبح 0.56 درصد سقوط کرد و روند صعودی بازار را کاهش داد.

صبح امروز هیچ شاخص اقتصادی از آسیا وجود نداشت که سرمایه گذاران را منحرف کند. با توجه به سفارشات کارخانه های ایالات متحده در اواخر امروز، تمرکز به شهادت پاول رئیس فدرال رزرو و رئیس فدرال رزرو در روز سه شنبه معطوف خواهد شد. حرکت به سمت یک حالت هاوکیش تر، بازارها را غافلگیر خواهد کرد.

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید