Your browser does not support JavaScript!
نماشا

امروز صبح صعودی برای شاخص هانگ سنگ و ASX 200 بود. با این حال، Nikkei را در وضعیت قلمرو قرمز قرار داد زیرا سرمایه گذاران به اوضاع روسیه نگاه می کنند.

امروز صبح صعودی برای شاخص هانگ سنگ و ASX 200 بود. با این حال، Nikkei را در وضعیت قلمرو قرمز قرار داد زیرا سرمایه گذاران به اوضاع روسیه نگاه می کنند.

این یک جلسه صبحگاهی مختلط برای بازارهای آسیایی بود. شاخص Hang Seng و ASX 200 حمایت  مورد نیاز را پیدا کردند، در حالی که Nikkei با ضعیف تر شدن USD/JPY و عدم اطمینان سیاست پولی BoJ دست و پنجه نرم کرد.

بازارهای سهام آسیایی از روز دوشنبه ضررهای موجود در بازارهای سهام ایالات متحده را کنار گذاشتند. سود در بازارهای آتی ایالات متحده نشان دهنده یک تغییر احتمالی در سنتیمنت بازار بود که به جلسه صبح صعودی کمک کرد.

 

سهام اسیا.png

 

در حالی که هیچ شاخص اقتصادی ایالات متحده برای بررسی وجود نداشت، شرط‌بندی‌ها در مورد افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه جولای صبح امروز محرک بازار بود.

صبح امروز، با وجود مشکلات بخش تولید، انتظارات افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه جولای همچنان بالا بود. با توجه به CME FedWatch Tool، احتمال افزایش ۲۵ صدم درصد نرخ بهره فدرال رزرو در جولای ۷۵.۶ درصد در مقابل ۷۱.۹ درصد در روز جمعه بود.

به طور قابل توجهی، احتمال افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو به 5.75 درصد در ماه سپتامبر به 11.3 درصد رسید که نسبت به 11.5 درصد در روز جمعه کاهش یافت و شرط بندی برای دومین افزایش نرخ بهره فدرال رزرو پس از تابستان را کاهش داد.

امروز صبح هیچ شاخص اقتصادی آسیایی برای تأثیرگذاری بر احساسات سرمایه گذاران وجود نداشت.

 

نرخ های بهره فدرال رزرو.png

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید