Your browser does not support JavaScript!
نماشا

سهام آسیایی هفته را با روند صعودی آغاز کردند.

سهام آسیایی هفته را با روند صعودی آغاز کردند.

سهام آسیایی هفته را با روند صعودی آغاز کردند که به دلیل اقدامات اخیر چین برای حمایت از بازار سهام این کشور تقویت شده است. قیمت بالاتر نفت به سهام انرژی کمک کرده است.
رگولاتور اوراق بهادار چین در آخر هفته اعلام کرد که از روز دوشنبه وام برخی از سهام برای فروش کوتاه مدت را ممنوع می کند. آخرین محدودیت‌ها به اقداماتی اضافه می‌کنند که هدف آن متوقف کردن سقوط سهام این کشور است، که شاهد کاهش 60 درصدی شاخص MSCI چین نسبت به بالاترین حد خود در فوریه 2021 بوده است.
هومین لی، استراتژیست ارشد کلان در Lombard Odier می گوید: «احساسات بسیار ضعیفی که منجر به این امر می شود به طور بالقوه می تواند درها را برای برخی بهبودهای فنی در سهام چین باز کند».

ما کمی محتاط تر هستیم زیرا آنچه واقعاً مورد نیاز است تغییر در چشم انداز تورم برای کشور و احساسات کلی در بخش خصوصی است.
سهام  چین نتوانست دستاوردهای هنگ کنگ را تکرار کند و دلیل آن نگرانی ها در مورد پیشنهادی است که مشاغل ابری ایالات متحده را ملزم به افشای مشتریان بین المللی در حال توسعه برنامه های هوش مصنوعی می کند. این پیشنهاد که قرار است روز دوشنبه منتشر شود، پتانسیل تشدید روابط بین واشنگتن و پکن را دارد، زیرا برخی از قانونگذاران آمریکایی هفته گذشته قانونی را پیشنهاد کردند که شرکت های بیوتکنولوژی چین را هدف قرار می دهد.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید