Your browser does not support JavaScript!
نماشا

شاخص های آسیایی تحت تاثیر داده های pmi کایزن چین حرکت می کنند

شاخص های آسیایی تحت تاثیر داده های pmi کایزن چین حرکت می کنند
شاخص های آسیایی تحت تاثیر داده های pmi کایزن چین حرکت می کنند

صبح صعودی برای شاخص هانگ سنگ و بازارهای آسیایی گسترده تر بود. Caixin Manufacturing PMI پشتیبانی ارائه کرد و اخبار کاپیتول هیل نیز مثبت بود.

بررسی اجمالی بازار

یک شروع صعودی برای جلسه پنجشنبه برای بازارهای آسیایی بود. شاخص هانگ سنگ پیشتاز ASX 200 و Nikkei بود زیرا سرمایه گذاران به شاخص های اقتصادی چین و اخبار واشنگتن پاسخ دادند.

فرصت‌های شغلی بهتر از حد انتظار در ایالات متحده و شرط‌بندی کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در جون نیز صعودی بود.

 

china-manufacturing-pmi.png

 

شاخص NASDAQ Composite 0.63% سقوط کرد و Dow و S&P 500 به ترتیب 0.41% و 0.61% زیان دیدند. این ضررها علیرغم یک فدرال رزرو کمتر هاوکیش، با نگرانی سرمایه گذاران از رای مجلس نمایندگان در مورد توافق سقف بدهی، اتفاق افتاد.

با این حال، امروز صبح با شاخص‌های اقتصادی چین و اخبار مربوط به رأی موافق قانونگذاران آمریکایی به این توافق، احساسات تغییر کرد.

شاخص PMI بسیار مهم Caixin Manufacturing چین در ماه می به سرمایه گذاران دید بهتری از محیط اقتصاد کلان در اواسط سه ماهه دوم داد. PMI بسیار مهم Caixin Manufacturing از 49.5 به 50.9 در ماه می در مقابل 50.3 پیش بینی شده افزایش یافت.

شاخص سهام ASX200

ASX 200 به میزان 0.24 درصد افزایش یافت و سهام بانک ها و ماینینگ از آن حمایت کردند. در حالی که اعداد PMI چین صعودی بودند، مخارج سرمایه جدید خصوصی نیز بازار پسند بود. مخارج سرمایه جدید خصوصی در سه ماهه اول 2.4 درصد در مقابل افزایش 1.3 درصدی پیش بینی شده افزایش یافت. در سه ماهه چهارم، مخارج سرمایه جدید خصوصی 3.0 درصد افزایش یافت.

 

ASX200.png

 

Big-4 صبح مختلطی داشت. بانک ملی استرالیا (NAB) 0.54 درصد رشد کرد و بانک مشترک المنافع استرالیا (CBA) و Westpac Banking Corp (WBC) به ترتیب 0.03 درصد و 0.15 درصد رشد کردند. با این حال، گروه ANZ (ANZ) روند را کاهش داد و 0.26٪ کاهش یافت.

سهام معدن نیز مورد حمایت قرار گرفت. Rio Tinto (RIO) و BHP Group Ltd (BHP) به ترتیب 0.12٪ و 0.07٪ افزایش داشتند و Fortescue Metals Group (FMG) 0.16٪ افزایش یافت. Newcrest Mining (NCM) 3.08 درصد افزایش یافت.

سهام نفت صبحی متفاوت داشت. وودساید انرژی گروه (WDS) 0.70 درصد سقوط کرد در حالی که Santos Ltd (STO) 0.14 درصد رشد کرد. قیمت نفت برنت صبح امروز با 1.20 درصد کاهش به 72.66 دلار رسید.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید