Your browser does not support JavaScript!
نماشا

تقویم اقتصادی 21 جون 2023 رویترز

تقویم اقتصادی 21 جون 2023 رویترز

در حالی که شاخص اقتصادی مهمی در تقویم اقتصادی برای بررسی وجود ندارد، رئیس فدرال رزرو پاول اولین روز شهادت خود را در کاپیتول هیل ارائه خواهد کرد.

تقویم اقتصادی اسیا

این یک شروع آرام برای جلسه چهارشنبه برای آنتی پودین ها است. هیچ شاخص اقتصادی از استرالیا یا نیوزلند برای جابجایی شماره امروز صبح وجود ندارد.

فقدان شاخص‌های اقتصادی سرمایه‌گذاران را وادار می‌کند تا در جلسه روز سه‌شنبه RBA و شهادت پاول، رئیس فدرال رزرو، در اواخر امروز تأمل کنند.

 

تقویم اقتصادی.png

تقویم اقتصادی اروپا

چهارشنبه نسبتاً آرام برای ناحیه یورو است. امروز هیچ شاخص اقتصادی از منطقه یورو برای جلب علاقه وجود ندارد. نبود شاخص های اقتصادی لحن بانک های مرکزی اروپا را در کانون توجه قرار می دهد.

فیلیپ لین، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا غیرمتعهد در مقابل حرکت سپتامبر، اعضای هیئت اجرایی بانک مرکزی اروپا را مجبور به جابجایی شماره می‌کند. روز دوشنبه، لین اذعان کرد که بانک مرکزی اروپا احتمالاً در ماه جولای نرخ بهره را افزایش خواهد داد، در حالی که گفت هنوز برای صحبت در مورد حرکت سپتامبر که وابسته به داده خواهد بود، خیلی زود است.

در حالی که اعضای هیئت اجرایی ECB پشت سر لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا صف کشیده اند تا در ماه جولای افزایش احتمالی را داشته باشند، هیئت منصفه در مورد آنچه که در سپتامبر انتظار می رودف با شکاف هایی در اقتصاد منطقه یورو احتمالاً اعضا داویش را به چالش بکشانند.

 ایزابل اشنابل، عضو هاوکیش هیئت اجرایی بانک مرکزی اروپا، امروز در تقویم حضور دارد. اظهارات وی در مورد نرخ های بهره ماه سپتامبر میتواند سطوح قیمت را جابجا کند.

تقویم اقتصادی انگلستان

روز شلوغی برای پوند است. اعداد تورم بریتانیا در ماه می، پیش از اولین روز شهادت پاول، رئیس فدرال رزرو، مورد توجه معامله گران پوند استرلینگ خواهد بود.

گزارش تورم قیمت مصرف کننده بریتانیا در ماه می امروز در کانون توجه قرار خواهد گرفت.

با توجه به اینکه بانک انگلستان تصمیم خود را در مورد نرخ بهره در ماه جون در روز پنجشنبه ارائه می کند، اعداد تورم امروز به طور قابل توجهی بر چشم انداز بانک در مورد تورم، اقتصاد بریتانیا و سیاست پولی تأثیر خواهند گذاشت.

تا به امروز، تورم ثابت مانده است. بازارها، با توجه به اقتصاد انعطاف‌پذیرتر از حد انتظار  بریتانیا، انتظار دارند که نرخ بهره ۲۵ واحد افزایش یابد. نرخ تورم سالانه زیر 8 درصد می‌تواند از توقف سیاست های پولی BOE در تابستان حمایت کند.

اقتصاددانان پیش‌بینی کردند که نرخ تورم سالانه بریتانیا از 8.7 درصد به 8.4 درصد در ماه می کاهش یابد. سرمایه گذاران باید به رقم اصلی نگاه کنند، زیرا تورم قیمت مواد غذایی و تورم اصلی نیاز به بررسی دارند.

با این حال، رشد دستمزد همچنان یک مشکل است که باید کند شود تا صدای بیشتری به داویش ها بدهد.

با توجه به تورم، سرمایه گذاران باید نظرات بانک انگلستان را برای سرنخ هایی در مورد سیاست پولی و چشم انداز اقتصادی دنبال کنند. با این حال، هیچ عضوی از کمیته سیاست پولی در تقویم برای صحبت در نظر گرفته نشده است.

تقویم اقتصادی نیویورک

با نگاهی به نشست ایالات متحده، این یک روز آرام دیگر در تقویم اقتصادی ایالات متحده است. هیچ شاخص اقتصادی ایالات متحده برای تأثیرگذاری وجود ندارد. فقدان شاخص‌های اقتصادی باعث می‌شود که پاول، رئیس فدرال رزرو و نظرات اعضای FOMC، سطوح قیمت را تغییر دهند.

پاول رئیس فدرال رزرو اولین روز شهادت را خواهد داد. در حالی که کنفرانس مطبوعاتی FOMC تنها هفته گذشته بود، سرمایه گذاران باید به دنبال هرگونه انحراف از متن کنفرانس مطبوعاتی FOMC باشند.

پیش بینی شهادت پاول رئیس فدرال رزرو در مورد انتظارات نرخ بهره گویای آن بود. بر اساس گزارش CME FedWatch Tool، احتمال افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره در جولای در روز سه‌شنبه ۷۶.۹ درصد در مقابل ۷۴.۴ درصد در روز جمعه بود. شانس افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو به 5.75 درصد در سپتامبر از 8.9 درصد به 11.5 درصد افزایش یافت.

 

نرخ بهره فدرال رزرو.png

تگ ها :

    رای خود را به این مطلب ثبت کنید

    0 رای (NaN)
    لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید