Your browser does not support JavaScript!
نماشا

دارایی های ریسکی امید به کاهش تورم دارند.

دارایی های ریسکی امید به کاهش تورم دارند.

انتشار داده های تورم امروز ایالات متحده به شدت بر چشم انداز افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در آینده تأثیر می گذارد.  افزایش هزینه مصرف کننده در ماه جولای کاملاً به صرفه است، اگرچه  صندوق‌های آتی فدرال رزرو تقریباً یک در سه احتمال افزایش بیشتر را برای بقیه سال انتظار دارند.

بازارها شواهد بیشتری از کاهش فشارهای تورمی را پیش‌بینی می‌کنند، با کاهش سرعت در هر دو شاخص CPI و همچنین چاپ اصلی سالانه، به ترتیب به 3.1 و 5 درصد.

اگر اعداد CPI کمتر از انتظارات بازار باشد، این امر می‌تواند باعث کاهش فعالیت فدرال رزرو در این چرخه افزایش نرخ بهره شود. چنین روایتی ممکن است دارایی های ریسک را تقویت کند، در حالی که فشار نزولی بیشتری بر دلار آمریکا وارد می کند که در حالنزول است زیرا بازارها تردید دارند که آیا دو افزایش پیش بینی شده FOMC واقعا تحقق خواهد یافت.

با این حال، اگر تورم ایالات متحده به طور سرسختانه بالا بماند، این امر می‌تواند باعث هاوکیش شدن FOMC می شود و در عین حال بازارها را وادار به افزایش شرط‌بندی برای افزایش نرخ پس از ژوئیه کند. چنین قیمت‌گذاری مجددی می‌تواند تا حدودی تسکین قیمت دلار را به همراه داشته باشد، در حالی که دارایی هایی مانند طلا و نفت را وادار به کاهش سودهای اخیر کند.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید