Your browser does not support JavaScript!
نماشا

دلار امریکا پیشتاز حرکات بازار فارکس است. این هفته لحن ریسک با تمرکز به سمت نشست FOMC  جهت میگیرد.

دلار امریکا پیشتاز حرکات بازار فارکس است. این هفته لحن ریسک با تمرکز به سمت نشست FOMC  جهت میگیرد.

لحن ریسک در معاملات امروز اروپا متمایل به ریسک گریزی است.شاخص‌های آسیا-اقیانوسیه منفی، معیارهای نوسانات افزایش یافته و پناهگاه‌های امن مختلط هستند.

شاخص‌های آسیا و اقیانوسیه پیشرو به سمت قلمروز منفی بوده اند،شاخص سهام  Hang Seng در -1.06% است، پس از آن ASX 200 با 0.28-% و CSI 300 در -0.20% قرار دارند. امروز تعطیلات بانکی روز سالمند است.

در بازار فارکس FX، دلار آمریکا است که بزرگ‌هان بازار را به سمت صعودی سوق می‌دهد،  DXY به بالای  110.00 صعود داشته در حالی که تمرکز بازار به تصمیم سیاست این هفته FOMC متمایل می‌شود. فعالان بازار به دنبال تصمیم‌گیری سیاست‌های جنگ‌طلبانه دیگری از سوی بانک مرکزی فدرال رزرو هستند. انتظارات فعلی افزایش 75 صدم درصد نرخ های بهره است.

برخلاف USDف  ارز های بتای بالا که تحت فشار ریسک محتاطانه قرار گرفته است، NZDUSD و NZDJPY را به سمت پایین ترین سطح روز جمعه بازگردانید.

با نگاهی به آینده، جلسه امروز اروپا داده های درجه یک در تقویم اقتصادی وجود ندارد، و نقدینگی نیز احتمالاً پایین‌تر از حد معمول خواهد بود، زیرا شرکت‌کنندگان بریتانیایی برای برگزاری مراسم تشییع جنازه ملکه الیزابت  از بازار دور هستند.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید