Your browser does not support JavaScript!
نماشا

سنتیمنت امروز بازار در نشست معاملاتی اروپا

سنتیمنت امروز بازار در نشست معاملاتی اروپا

دلار نیوزلند در مسیری برای بهترین عملکرد ماهانه در یک سال قرار دارد.
لحن ریسک برای ورود به جلسه معاملاتی امروز اروپا غیرقطعی است. شاخص‌های آسیا-اقیانوسیه مخلوط هستند، معیارهای نوسانات افزایش یافته و پناهگاه‌های امن مختلط هستند.

شاخص Nikkei 225 با 1.78+ درصد و پس از آن Topix با 1.60+ درصد و ASX 200 با 1.15+ در رتبه های بعدی قرار دارند. CSI 300 و Hang Seng هر دو در جلسه منفی 0.92٪ و -1.29٪ هستند.

در فضای فارکس، با وجود خطر مبهم، آنتی‌پودهای بتا بالا، عمده‌ها را به سمت صعود سو گرفته اند. AUDJPY برای مدت کوتاهی از سطح 95.00 شکست و در حال حاضر پس از بازگشت کوتاه مدت به پایین، آن را به سمت بالا تست می کند. NZDCHF از سطح 0.58 و حداکثر روز جمعه عبور کرده است، در حالی که NZDJPY از سطح 86.00 و بالاترین روز جمعه عبور کرده است.

در واقع، NZD قرار است ماه را در یک پایه قوی به پایان برساند، رویترز خاطرنشان می کند که اکتبر بهترین عملکرد ارز در یک سال را نشان می دهد.

با نگاهی به آینده، تنها داده قابل توجه در تقویم اقتصادی امروز، آخرین گزارش تورم اروپا است که در غیر این صورت از منظر داده ها، یک جلسه آرام برگزار می شود. به این ترتیب، انتظار می‌رود عوامل خارجی بیشتری مانند همبستگی‌های بین بازاری و لحن ریسک غالب بر عملکرد قیمت‌ها، به ویژه برای ارزهای مرتبط با کالا و ارزهای امن، غالب شوند.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید