Your browser does not support JavaScript!
نماشا

جلسه سیزده: مراقب کلاهبرداران بازار فارکس باشید

جلسه سیزده: مراقب کلاهبرداران بازار فارکس باشید

با رشد محبوبیت سیستم های معاملاتی مکانیکی و معاملات الگوریتمی یا "جعبه سیاه"، نمونه های زیادی از کلاهبرداری های فارکس توسط شرکت هایی که ادعا می کنند خدمات سیگنال ارائه می دهند، وجود داشته است.

از کلاهبردان بازار فارکس در امان باشید!

البته این به این معنی نیست که خدمات  فارکس به طور کلی کلاهبرداری محسوب میشود، اما باید در تصمیم‌گیری برای خرید و استفاده از آن احتیاط کرد. اهمیت یادگیری اصول تجارت فارکس و نحوه حرکت بازار باید مورد تاکید قرار گیرد حتی اگر فردی تصمیم به استفاده از خدمات فارکس داشته باشد باید نسبت به این بازار اگاهی لازم داشته باشد، از این رو با گذراندن دوره آموزش فارکس می توانید، به این سطح از دانش در فارکس برسید.

تجارت آنلاین و سهولت افتتاح حساب این روزها، پرونده فعالیت های کلاهبرداری را نیز باز کرده است، بنابراین ضروری است که تحقیقات مناسب خود را انجام دهید و تجربه و رزومه فارکس نیوز را بدقت بررسی نمایید.

یکی دیگر از کلاه برداری های رایج که سرمایه شما را بطور جدی به خطر می اندازند بک تست نام دارد. داده هایی که به نظر ارزش بررسی دارد، نتایج تست  سیستمی است که می خواهید آن را خریدرای و از آن استفاده کنید. اولا عملکرد گذشته تضمینی برای نتایج آینده نیست، دوما این یک تست ها بدون در نظر گرفتن اسپرید واقعی در آن زمان بدست می آید و سوما در زمان زنده بازار الگوریتم به مانند سیستمی که در بک تست آزمایش نموده اید عمل نخواهد کرد. میتوانید آزمایش کنید، هزینه آن از دست دادن دلار های نازنین خودتان است. ما آن را امتحان کرده ایم. کافیست سه ماه از سیستم معاملاتی مکانیکی  بصورت زنده و یا دمو استفاده کنید و مجددا این دوره سه ماهه را بک تست بگیرید. خواهید دید که به هیچ عنوان نتایج مشابه هم نیست.

کلاهبرداران نه تنها در بین خدمات فارکس حضور دارند، بلکه می توانند در خدمت کارگزاران فارکس نیز باشند. عملکرد شما توسط بروکر فارکس توسط نرم افزار های خاص بررسی شده و چنانچه از سیستم مکانیکی استفاده نمایید بروکر طرف دوم معاملات شما خواهد بود( یعنی معاملات شما را به بانک انتقال نخواهد داد) چون طرف برنده همیشه بروکر خواهد یود.

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید