Your browser does not support JavaScript!
نماشا

تقویم اقتصادی 7 آگوست 2023 رویترز

تقویم اقتصادی 7 آگوست 2023 رویترز

امروز یک جلسه مهم برای دلار امریکا است. اطلاعات فدرال رزرو پس از گزارش مشاغل ایالات متحده در روز جمعه، دلیلی برای اظهارات داویش وجود ندارد. داده تولید صنعتی آلمان باید قبل از سخنرانی های اعضا فدرال رزرو در جلسه معاملاتی نیویورک، بازار را تحت تاثیر قرار دهد.

تقویم اقتصادی آسیا

امروز صبح، هیچ شاخص اقتصادی از استرالیا یا چین وجود ندارد که سرمایه گذاران آن را نظر بگیرند. فقدان آمار باعث می شود تا گزارش مشاغل غیر کشاورزی ایالات متحده  برای بازارها طنین انداز شود.

 کاهش تنش های بازار بر سر کاهش رتبه دولتی ایالات متحده باید از دلار استرالیا حمایت کند.

 

تقویم اقتصادی.png

تقویم اقتصادی اروپا

پس از افزایش سفارشات کارخانه های آلمان در ماه ژوئن، تمرکز بازار امروز صبح به اعداد تولید صنعتی معطوف خواهد شد. سفارشات کارخانه در ماه مه 6.2 درصد و در ژوئن 7.0 درصد افزایش یافت که نشان دهنده بازگشت مجدد در تولید صنعتی است. با این حال، اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که (مطابق با نظرسنجی PMI تولید) تولید صنعتی ۰.۴ درصد کاهش یابد.

افزایش غیرمنتظره در تولید صنعتی باید لرزش های رکودی را کاهش دهد و از قیمت EUR  حمایت کند.

آلمان مرکز تولید منطقه یورو است. فعالیت و تولید ضعیف بخش تولید، شاخص‌های نزولی هستند که چشم‌انداز یک رکود طولانی مدت را افزایش می‌دهند. افزایش تولید صنعتی می تواند امیدها را برای چرخش در چشم انداز اقتصادی افزایش دهد.

تقویم اقتصادی امریکا

هیچ شاخص اقتصادی ایالات متحده برای تأثیرگذاری بر جلسه بعد از ظهر وجود ندارد. با این حال، صحبت های اعضا فدرال رزرو می تواند سطوح قیمت را جابجا کند.

اعضای FOMC، بومن و هارکر در تقویم برای سخنرانی امروز هستند. ارجاع به گزارش مشاغل ایالات متحده، آخرین اعداد شاخص هزینه شخصی PCE، و تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره در ماه سپتامبر، باعث جلب توجه پسران بزرگ(معامله گران حرفه ایی)  خواهد شد.

با توجه به انتظارات بازارها بر روی تعلیق نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه سپتامبر، خیلی چیزها می توانند در این هفته تغییر کنند. صحبت‌های فدرال‌رزرو و اعداد تورمی داغ‌تر از حد انتظار در روز پنج‌شنبه می‌تواند شرط‌ها را برای افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره مجدداً افزایش دهد. با این حال، چشم‌انداز هاوکیش تر نیز می‌تواند خطر رکود اقتصادی را افزایش دهد.

 

 

تگ ها :

    رای خود را به این مطلب ثبت کنید

    0 رای (NaN)
    لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید