Your browser does not support JavaScript!
نماشا

پیش بینی GBP/USD: حرکت به سمت 1.26 دلار به سخنرانان فدرال رزرو و ادعای بیکاران بستگی دارد

پیش بینی GBP/USD: حرکت به سمت 1.26 دلار به سخنرانان فدرال رزرو و ادعای بیکاران بستگی دارد

شاخص مدعیان بیکاری در ایالات متحده و سخنرانان فدرال رزرو در تقویم اقتصادی، مرکز توجه قرار دارند و بر چشم انداز کوتاه مدت پوند/دلار آمریکا تأثیر می گذارند.

روز چهارشنبه، GBP/USD به میزان 0.66 درصد کاهش یافت. پس از افزایش 1.79 درصدی در روز سه شنبه، GBP/USD روز را با 1.24157 دلار به پایان رساند. GBP/USD به بالاترین سطح 1.24994 دلار رسید و به پایین ترین سطح 1.24037 دلار سقوط کرد.

 

GBPUSD.png
نمودار روزانه پوند دلار

 

بانک مرکزی انگلستان در کانون توجه

ارقام رشد دستمزد در بریتانیا ممکن است فضایی از عدم قطعیت ایجاد کرده باشد. با این حال، ارقام تورم در ماه اکتبر می تواند به بانک انگلستان دلیلی برای بحث در مورد کاهش نرخ بهره بدهد.

تورم اکتبر انتظارات مبنی بر تغییر دیدگاه BoE در مورد کاهش نرخ بهره را افزایش داد. تورم اصلی بریتانیا بیش از حد انتظار کاهش یافت.

با این حال، دیدگاه های متضاد در مورد سیاست پولی ممکن است پوند/دلار آمریکا را در هاله ای از ابهام قرار دهد. هفته گذشته، اندرو بیلی، رئیس بانک مرکزی انگلستان گفت که بحث در مورد کاهش نرخ بهره زودرس است. Huw Pill، اقتصاددان ارشد BoE نظر متفاوتی داشت و اوت 2024 را برای کاهش نرخ مناسب پیشنهاد کرد.

با توجه به آمارهای اخیر، راهنمایی پیش رو بانک مرکزی انگلستان می تواند قبل از اعداد خرده فروشی بریتانیا در روز جمعه بسیار مهم باشد.

سر دیو رامسدن در تقویم BoE برای سخنرانی در روز پنجشنبه است. نظرات مربوط به شاخص های اقتصادی اخیر بریتانیا و نرخ های بهره نیاز به نظارت دارند.

 

 

سخنرانان اعضا فدرال رزرو و بازار کار ایالات متحده در کانون توجه

در روز پنجشنبه، ادعاهای بیکاری ایالات متحده و سخنرانان فدرال رزرو مورد توجه سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت. افزایش غیرمنتظره در ادعاهای بیکاری در ایالات متحده می تواندانتظارات بازار را برای پایان دادن به چرخه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو بیشتر کند.

بازار کار ضعیف تر می تواند بر رشد دستمزد و اعتماد مصرف کننده تأثیر بگذارد. رشد ملایم تر دستمزد می تواند درآمد قابل تصرف را کاهش دهد. کاهش اعتماد مصرف کننده نشانه عقب نشینی هزینه های مصرف کننده است. اثر ترکیبی بر تورم مبتنی بر تقاضا ممکن است به فدرال رزرو اجازه دهد تا آخرین مسیر نرخ‌ها را تغییر دهد.

اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که در هفته منتهی به 11 نوامبر، ادعاهای اولیه بیکاری از 217 هزار به 220 هزار افزایش یابد.

در حالی که اعداد بازار کار نیاز به بررسی دارند، سخنرانان فدرال رزرو می توانند تأثیر بیشتری داشته باشند.

اعضای FOMC، لیزا کوک، مایکل بار، لورتا مستر، کریستوفر والر، و جان ویلیامز، نایب رئیس فدرال رزرو، در تقویم برای سخنرانی حضور دارند. دیدگاه‌ها در مورد تورم و نرخ‌های بهره ایالات متحده بر تمایل به نرخ بهره فدرال رزرو تأثیر می‌گذارد.

پیش بینی کوتاه مدت
روند GBP/USD احتمالاً به تفسیر BoE و Fed قبل از جلسه جمعه بستگی دارد. یک اقتصاد انعطاف‌پذیرتر ایالات متحده می‌تواند به فدرال رزرو اجازه دهد تا نرخ بهره را برای مدت طولانی‌تری نسبت به BoE حفظ کند. با این حال، اظهار نظر فدرال رزرو می تواند نشان دهنده حرکت پوند/دلار آمریکا به سمت 1.26 دلار باشد.

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید