Your browser does not support JavaScript!
نماشا

پیش بینی GBPUSD: گزارش مشاغل ایالات متحده و اعتماد مصرف کننده در کانون توجه

پیش بینی GBPUSD: گزارش مشاغل ایالات متحده و اعتماد مصرف کننده در کانون توجه
پیش بینی GBPUSD: گزارش مشاغل ایالات متحده و اعتماد مصرف کننده در کانون توجه

گزارش مشاغل ایالات متحده و اعتماد مصرف کننده، محرک کلیدی شکل دهنده روندGBPUSD قبل از آمار بریتانیا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه خواهد بود.

این هفته، اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان، متعهد به حفظ نرخ بهره در سطح فعلی باقی ماند. با این حال، فرماندار BoE همچنین به خطرات احتمالی برای ثبات مالی اذعان کرد.

علیرغم تعهد به افزایش برای مدت طولانی تر، اقتصاد بریتانیا ممکن است اثرات افزایش نرخ بهره را احساس کند. یک محیط اقتصادی کلان رو به وخامت می تواند بانک مرکزی انگلستان را مجبور کند تا نرخ بهره را با سرعت بیشتری کاهش دهد و واگرایی سیاست های پولی را به سمت دلار آمریکا متمایل کند.

تقویم اقتصادی بریتانیا هفته آینده قبل از تصمیم گیری نرخ بهره BoE (پنجشنبه) می تواند بسیار مهم باشد. اشتغال (سه شنبه) و گزارش تولید ناخالص داخلی ماهانه (چهارشنبه) BoE جفت ارز GBP/USD را هدایت می کند.

گزارش مشاغل ایالات متحده و اعتماد مصرف کننده در کانون توجه است

گزارش مشاغل ایالات متحده و نظرسنجی احساسات مصرف کننده میشیگان در روز جمعه مورد توجه سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت. یک گزارش مشاغل ایالات متحده داغتر از حد انتظار، انتظارت برای کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سه ماهه اول 2024 را کاهش می دهد. در حالی که اعداد حقوق و دستمزد غیرکشاورزی نیاز به بررسی دارند، رشد دستمزد و نرخ بیکاری می تواند تأثیر بیشتری داشته باشد.

نرخ ثابت بیکاری و روند افزایشی در رشد دستمزد می تواند درآمد قابل تصرف را افزایش دهد. افزایش درآمد قابل تصرف می‌تواند به هزینه‌های مصرف‌کننده و تورم ناشی از تقاضا کمک کند و از مسیر نرخ‌های بهره فدرال رزرو حمایت کند.

اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که نرخ بیکاری آمریکا در سطح 3.9 درصد ثابت بماند. با این حال، اقتصاددانان انتظار دارند میانگین درآمد ساعتی 0.3% در نوامبر در مقابل 0.2% در اکتبر افزایش یابد.

اعداد اطمینان مصرف کننده نیز بر تمایل به دلار آمریکا تأثیر می گذارد. بهبود محیط اطمینان مصرف کننده می تواند نشان دهنده چشم انداز مثبت مصرف کننده باشد. چشم انداز مثبت تر می تواند بر روند تورم و مسیر نرخ فدرال رزرو تاثیر بگذارد.

 

 

اقتصاددانان پیش بینی می کنند که شاخص احساسات مصرف کننده میشیگان از 61.3 به 62.0 در دسامبر افزایش یابد. با این حال، اجزای فرعی نیز نیاز به بررسی دارند. اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که شاخص انتظارات تورمی در سطح 4.5 درصد ثابت بماند.

پیش بینی کوتاه مدت

روند کوتاه مدت GBP/USD به گزارش مشاغل ایالات متحده و گزارش های بریتانیا در هفته آینده بستگی دارد. رشد بیش از حد انتظار دستمزد ایالات متحده می تواند بر روی کاهش نرخ فدرال رزرو تأثیر بگذارد و تقاضای خریداران برای دلار آمریکا را افزایش دهد. 

 

پوند.png
نمودار روزانه پوند دلار

 

 

در حال حاضر در یک روند گسترده صعودی جفت ارز GBPUSD در قلمرو نزولی در حال معامله شدن است. برای مشارکت در خرید قیمت باید بالای سطح1.26074صعودی را داشته باشد.

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید