Your browser does not support JavaScript!
نماشا

پیش بینی قیمت گاز طبیعی: دمای سرد هوا نگرانی‌های ذخیره‌سازی EIA را جبران می‌کند

پیش بینی قیمت گاز طبیعی: دمای سرد هوا  نگرانی‌های ذخیره‌سازی EIA را جبران می‌کند

گزارش ذخیره‌سازی دیروز EIA کاهشی 21Bcf را نشان می‌دهد، و آن را در موقعیتی قرار می‌دهد که به زودی به مازاد برگردانده شود.
معاملات آتی گاز طبیعی در روز پنجشنبه برای دومین جلسه متوالی در بحبوحه پیش‌بینی‌ها برای هوای سردتر و تقاضای گرمایش بیشتر در دو هفته آینده افزایش می‌یابد. این خبر پس از اینکه قیمت ها در روز سه شنبه به پایین ترین حد پنج هفته اخیر رسید، فروشندگان کوتاه مدت را به سمت پوشش دادن به موقعیت ها سوق داد. معامله گران همچنین منتظر انتشار گزارش ذخیره سازی هفتگی دولت هستند.

چشم انداز کوتاه مدت آب و هوا

به گفته NatGasWeather، پس از اینکه سیستم پیش بینی جهانی (GFS) و مدل مرکز اروپا معکوس شدند و روند 15 تا 20 درجه سردتر شدند، قیمت ها در حال افزایش هستند. اگرچه بازنگری تا حد زیادی توسط معامله گران انتظار می رفت، مقدار تقاضای اضافه شده به چشم انداز احتمالا بیشتر از انتظار بازارهای گاز طبیعی بود.

 NatGasWeather هشدار داده است که پس از چندین مورد که در آن چشم انداز دما (پس از یک بار سردتر شدن) به میزان قابل توجهی روند گرم‌تری پیدا کرد، به نظر می‌رسد بازار در عدم اعتبار بیش از حد به آخرین مدل‌ها محتاط بوده است.

آخرین داده‌ها نشان می‌دهد که در طول دوره 16 تا 21 دسامبر، پایین‌ترین سطح در نیمه شمالی کشور ایالات متحده به زیر صفر رسیده است. جنوب ایالات متحده همچنین می تواند شاهد کاهش دمای شبانه به 20 و 30 درجه باشد.

گزارش ذخیره سازی هفتگی اداره اطلاعات انرژی

گزارش ذخیره‌سازی امروز EIA، دیشب منتظر شد، تخمین زده شده بود که از 8 Bcf تا 60 Bcf را برای پایان هفته دوم دسامبر نشان دهد.اما داده 21Bcf  را منتشر کرد.

NGI گزارش می دهد که نظرسنجی وال استریت ژورنال از 14 تحلیلگر به طور متوسط 30 Bcf برداشت را نشان می داد. نظرسنجی بلومبرگ تخمین‌ها را به 8 میلیارد مکعب با میانگین 31 میلیارد مکعب نشان می داد، در حالی که نظرسنجی رویترز میانگین برداشت 27 میلیارد مکعب را نشان می داد.

چشم انداز کوتاه مدت

عوامل بنیادی به دستاوردهای بیشتر ناشی از کاهش دما در نیمکره شمالی اشاره می کنند. با افزایش محموله‌های گاز طبیعی مایع آمریکا (LNG) به اروپا، دمای انجماد در قاره کهن به معنای افزایش قیمت NG ایالات متحده است.
من فکر می کنم شانس بیشتری برای NG برای حمله به 6.16 نسبت به سقوط زیر 5.75 وجود دارد.
اکتبر فوق‌العاده گرم بود، اما آن موقع بود، اکنون سرد است.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

1 رای (1.0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید