Your browser does not support JavaScript!
نماشا

تحلیل فاندامنتال گاز طبیعی: با بهبود چشم انداز تقاضا بر اساس پیش بینی هوای سردتر، قیمت ها 8 درصد افزایش می یابد.

تحلیل فاندامنتال گاز طبیعی: با بهبود چشم انداز تقاضا بر اساس پیش بینی هوای سردتر، قیمت ها 8 درصد افزایش می یابد.

معامله گران خود را برای نوسانات کوتاه مدت در بحبوحه کمبود محرک های قیمت گاز طبیعی آماده می کنند.

  • معاملات آتی گاز طبیعی در ایالات متحده به دلیل پوشش خریداران 8 درصد افزایش یافت
  •  برای هفته های بعدی هوای خنک‌تر پیش‌بینی می‌شود
  • معامله گران نوسانات را پیش بینی می کنند، بدون اینکه محرک مشخصی برای تأثیرگذاری بر عملکرد قیمت ها وجود داشته باشد.

بررسی اجمالی

معاملات آتی گاز طبیعی در ایالات متحده در روز دوشنبه 8 درصد افزایش یافت زیرا معامله گران پس از کاهش قیمت ها به پایین ترین حد چند ماهه در پنجشنبه گذشته، موقعیت های فروش خود را پوشش دادند.

تحلیلگران بازار این پوشش کوتاه را به داده های آب و هوا نسبت می دهند که نشان دهنده بازگشت دمای خنک تر به سطح پایین  در یک هفته است. با این حال، معامله‌گران مقدار قابل توجهی از نوسانات را در کوتاه‌مدت پیش‌بینی می‌کنند، زیرا بر این باورند که فقدان محرک برای تأثیرگذاری بر عملکرد قیمت در هر جهت وجود دارد.

 

گاز طبیعی.png

در روز دوشنبه، معاملات آتی گاز طبیعی در ماه می با 2.172 دلار،( 0.161 دلار یا 8.01+ درصد ) افزایش یافت، در حالی که صندوق ETF گاز طبیعی ایالات متحده (UNG) با 0.45 دلار (یا 6.945+، با 6.86 دلار ) بسته شد. کاهش قیمت ها در هفته گذشته به دلیل آب و هوای معتدل و افزایش تولید بود که منجر به بزرگترین کاهش از اوایل ماه مارس شد.

معامله گران گاز طبیعی به آخرین مدل های آب و هوا نگاه می کنند

معامله گران فعالیت خود را از روز دوشنبه پس از تعطیلات عید پاک از سر گرفتند و تمرکز اصلی بر آخرین مدل های آب و هوا بود. NatGasWeather گزارش داد که در هر اجرا نوساناتی وجود دارد. با این حال، توافق کلی این بود که هوا ممکن است تا آخر هفته سردتر شود.

داده های هواشناسی ظهر روز نشان داد که یک سیستم هوای خنک از 17 تا 19 آوریل از شمال ایالات متحده عبور کرده است که منجر به افزایش متوسط تقاضای گاز طبیعی شده است. پیش‌بینی‌کنندگان پیش‌بینی می‌کنند که تقاضا تا 21 آوریل کاهش می‌یابد زیرا دماهای راحت در بیشتر مناطق پایین 48 گسترش می‌یابند. علاوه بر این، NatGasWeather نشان می‌دهد که نقشه‌های آب‌وهوای دوربردتر چشم‌اندازی «خنثی تا نزولی» با تقاضای سبک در بیشتر مناطق کشور در طول سال گذشته را نشان می‌دهد.

نگاهی اولیه به گزارش هفتگی ذخیره سازی گاز طبیعی

زمستان معتدل منجر به ذخایر بالای گاز در ذخیره‌سازی شد که برای قیمت ناپایدار است.

در 31 مارس، اداره اطلاعات انرژی (EIA) گزارش داد که ذخایر 1830 Bcf است. این رقم 443 میلیارد مکعب از سطح سال گذشته فراتر رفت و 298 میلیارد مکعب فوت بالاتر از میانگین پنج ساله بود.

برآوردهای تحلیلگران برای اولین ساخت فصل تزریق سنتی متفاوت است. پیش بینی های اولیه از برداشت 20 Bcf تا تزریق 40 Bcf متغیر است. تخمین NGI تولید 35 Bcf است. این بالاتر از تزریق 8 Bcf در سال گذشته و میانگین ساخت 28 Bcf در پنج سال است.

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید