Your browser does not support JavaScript!
نماشا

تقویم اقتصادی 24 جولای 2023 رویترز

تقویم اقتصادی 24 جولای 2023 رویترز

صبح امروزبا تمرکز بر اعداد  PMI از ژاپن بود، PMIهای بخش خصوصی از منطقه یورو احساسات سرمایه گذاران را قبل از تصمیمات سیاستی قبل از تابستان مشخص خواهند کرد. با این حال، PMI خدمات ایالات متحده باید حرف آخر را بزند.

تقویم اقتصادی آسیا

صبح امروز، بخش خصوصی ژاپن با تمرکز بر اعداد اولیه PMI برای ماه جولای، مورد توجه قرار گرفت. در حالی که سرمایه گذاران به تصمیم سیاست پولی بانک ژاپن در روز جمعه نگاه می کردند، توجه بیشتری به این ارقام وجود داشت. بازارها به دنبال دلایلی هستند که بانک مرکزی ژاپن از حالت بسیار داویش خارج شود.

با این حال، PMI های بخش خصوصی دلیل کمی برای تغییر وضعیت سیاست از حالت بسیار داویش به بانک مرکزی ژاپن می دهد. در حالی که اعداد تورم ملی از یک تغییر حمایت می کند، محیط اقتصاد کلان همچنان یک نگرانی باقی خواهد ماند.

PMI خدمات از 54.0 به 53.9 سقوط کرد و PMI تولیدی از 49.8 به 49.4 کاهش یافت. اقتصاددانان پیش بینی کردند که PMI خدمات از 54.0 به 53.4 کاهش یابد و PMI تولیدی در 49.8 ثابت بماند.

 

تقویم اقتصادی.png

تقویم اقتصادی اروپا

در روز جمعه، هیچ شاخص اقتصادی برای تأثیرگذاری وجود نداشت و باعث شد که یورو حرکت معکوس پنجشنبه را تثبیت کند.

امروز صبح،  اعداد PMI بخش خصوصی برای فرانسه، آلمان و منطقه یورو سطوح قیمت را جابه جا می کند. سرمایه گذاران به دنبال دلایلی برای ترمز بانک مرکزی اروپا در چرخه تشدید سیاست پولی خواهند بود. بدتر شدن شرایط بخش خدمات و انقباض بیشتر در بخش تولید، خریداران یورو را به چالش خواهد کشید. 

با این حال، سرمایه گذاران باید مولفه های فرعی از جمله قیمت، اشتغال و سفارش های جدید را در نظر بگیرند.

اعداد PMI مبتنی بر نظرسنجی هستند اما به بانک مرکزی اروپا و بازارها تصویری از شرایط در بخش خصوصی ارائه می دهند. در حالی که بخش تولید به طور سنتی وزن بیشتری دارد، فعالیت بخش خدمات پس از کووید-19 تأثیر بیشتری داشته است و شرایط تجاری هنوز به حالت عادی بازنگشته است.

هیچ یک از اعضای بانک مرکزی اروپا در تقویم برای صحبت امروز حضور ندارند.

 

ریسک صفر.png
تبلیغات

 

تقویم اقتصادی انگلستان

امروز صبح، PMI های بخش خصوصی فلش برای ماه جولای، می تواند نوساناتی را ایجاد کند. ما انتظار داریم PMI بخش خدمات توجهات بیشتری به خود جلب کند. با این حال، سرمایه گذاران باید مولفه های فرعی از جمله تورم قیمت ورودی و خروجی و اشتغال را در نظر بگیرند. اقتصاددانان پیش بینی می کنند که PMI بخش خدمات از 53.7 به 53.0 کاهش یابد.

بخش خدمات بیش از 70 درصد از اقتصاد بریتانیا را تشکیل می دهد و بازارها را نسبت به آمارهای مربوط به بخش خدمات حساس می کند. رکود در فعالیت های بخش خدمات نشان دهنده بدتر شدن شرایط بازار کار و کاهش فشار قیمت ها خواهد بود. چنین سناریویی به BoE اجازه می‌دهد تا پای خود را از روی گاز (سیاست های انقباضی) برداشته باشد.

هیچ یک از اعضای کمیته سیاست پولی در تقویم برای سخنرانی امروز حضور ندارند.

تقویم اقتصادی ایالات متحده

اعداد اولیه PMI بخش خصوصی برای ماه جولای در اواخر امروز مورد توجه قرار خواهند گرفت. ما انتظار داریم که PMI خدمات تاثیر بیشتری بر احساسات ریسک بازار داشته باشد. با این حال، سرمایه گذاران باید مولفه های فرعی از جمله قیمت، اشتغال و سفارش های جدید را در نظر بگیرند.

یک PMI خدمات بالاتر از حد انتظار، از یک فدرال رزرو هاوکیش تر حمایت می کند.

بخش خدمات بیش از 70 درصد از اقتصاد ایالات متحده را تشکیل می دهد و بازارها را نسبت به آمارهای مربوط به بخش خدمات حساس می کند. افزایش فعالیت‌های بخش خدمات می‌تواند از بهبود شرایط بازار کار و افزایش قیمت‌های مبتنی بر تقاضا حمایت کند. چنین سناریویی فدرال رزرو را مجبور می کند تا برای کاهش تقاضا و استخدام برای کاهش فشارهای تورمی، نرخ های بهره را بالاتر ببرد.

 

 

تگ ها :

    رای خود را به این مطلب ثبت کنید

    0 رای (NaN)
    لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید