Your browser does not support JavaScript!
نماشا

آموزش شارژ و برداشت حساب ریالی در صرافی آی آر پی

آموزش شارژ و برداشت حساب ریالی  در صرافی آی آر پی

برخی از بروکر ها برای جذب مشتریان ایرانی اقدام به همکاری با برخی صرافی ها در جهت واریز و برداشت ریالی از حساب معاملاتی کرده اند. یکی از این صرافی ها، صرافی IrPay است. این صرافی شارژ حساب فارکس شما را کمتر از ده دقیقه انجام میدهد و زمان برداشت از حساب نیز یک الی دو ساعت به طول می انجامد.

ثبت نام 

زمانی که شما وارد سایت صرافی IrPay می شوید، میبایست در این سایت ثبت نام و احراز هویت شوید. در ابتدا از منو بالا  هم در پیشانی سایت میتوانید روی کلید ثبت نام کلیک کنید.

 

صرافی irpay.png

مرحله اول ثبت نام در صرافی شروع شده است و برای این کار شما در فرم ظاهر شده، شماره موبایل، ایمیل را باید تکمیل بفرمایید و برای خود رمز عبور تعریف کنید. به همین راحتی شما در این صرافی عضو شده اید.

 

شمار یک.png

کد تایید که برای شماره موبایل درج شده در ثبت نام ارسال شده را وارد کنید تا ثبت نام شما تکمیل شود. حال میتوانید با ایمیل و رمز عبور خود وارد پنا کاربری شوید.

مرحله دوم و مهم ثبت نام شما، تایید حساب کاربری شما است که به شما امکان میدهد مبادلات مالی خود را در سرتاسر جهان توسعه دهید.

 

شماره دو.png

فرم اطلاعات کاربری خود را تکمیل کنید. و از منوی سمت راست احراز هویت را انتخاب نمایید. در صفحه جدید تصویر کارت شناسایی (کارت ملی و یا گواهینامه) را در کنار کارت بانکی (عددCVV پوشانده شده باشد) به نام خودتان قرار دهید و عبارت "من قوانین سایت IrPay.Net را خوانده ام و می پذیرم" را بنویسید و امضا( همراه تاریخ) کنید. این کار جهت این موضوع است که فردی از این سایت در جهت کلاهبرداری استفاده نکند و اگر در این جهت اقداماتی صورت بگیرد، مسولیتی بر عهده سایت نباشد.

 

Untitled.jpg

 

در مرحله نهایی با شماره ایی که ثبت نموده اید تماس گرفته میشود و حساب کاربری شما تایید خواهد شد و می توانید سفارشات خود را انجام دهید.

بعد از تایید حساب در منوی سمت راست بروی گزینه خانه کلیک کنید تا لیست قیمت های واریز و برداشت برای بروکر های تحت پوشش نمایش داده شود.

 

خانه.png

 

 

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید