Your browser does not support JavaScript!
نماشا

تقویم اقتصادی 7 جولای 2023 رویترز

تقویم اقتصادی 7 جولای 2023 رویترز

تولید صنعتی آلمان در ماه می کاهش یافت. در ادامه، کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا و گزارش بسیار مهم مشاغل ایالات متحده مورد توجه خواهد بود.

 

تقویم اقتصادی.png

 

تقویم اقتصادی اروپا

در تقویم اقتصادی اروپا شروع نسبتاً شلوغی بود. اعداد تولید صنعتی آلمان برای ماه می امروز صبح مورد توجه قرار گرفت.

تولید صنعتی آلمان در ماه مه 0.2 درصد در مقایسه با 0.3 درصد افزایش در آوریل کاهش یافت. اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند تولید ضعیف تر شود.

 

germany-industrial-production-mom.png

ارقام امروزی با داده های مبتنی بر نظرسنجی هماهنگی بیشتری دارد. در ماه ژوئن، PMI تولید آلمان از 43.2 به 40.6 سقوط کرد و خطر رکود طولانی تر را افزایش داد. تولید آلمان و سفارشات جدید با بیشترین میزان در هشت ماه گذشته کاهش یافت. تقاضای ضعیف باعث شد تولیدکنندگان برای دومین ماه متوالی تولید خود را کاهش دهند.

برخلاف نظرسنجی PMI تولیدی، سفارش‌های کارخانه‌های آلمان در ماه می 6.4 درصد افزایش یافت که نشان‌دهنده افزایش تولید در کوتاه‌مدت است، بنابراین تأثیر گزارش امروز بر انتظارات سیاست پولی  ECB را محدود می‌کند.

با توجه به اقتصاد آلمان، سرمایه گذاران باید صحبت های بانک مرکزی اروپا را در طول روز زیر نظر داشته باشند. لوئیس دی گویندوس، عضو هیئت اجرایی بانک مرکزی اروپا و کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، امروز در تقویم حضور دارند.

تقویم اقتصادی ایالات متحده

با توجه به تقویم اقتصادی ایالات متحده،  داده مشاغل بسیار مهم ایالات متحده نقطه کانونی خواهد بود. افزایش حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی و رشد دستمزدها بیش از حد انتظار می‌تواند از چشم‌انداز سیاست‌های پولی فدرال رزرو پس از تابستان  حمایت کند.

اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند حقوق و دستمزد غیرکشاورزی 225 هزار و میانگین درآمد ساعتی 4.2 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل از 4.3 درصد در ماه می افزایش یابد.

شاخص های اقتصادی ایالات متحده از روز پنجشنبه به انتظارات برای افزایش نرخ بهره در جولای دامن زد، اما تأثیر محدودی بر تمایل به حرکت در سپتامبر داشت. گزارش مشاغل ایالات متحده باید با گزارش ADP مطابقت داشته باشد و نشان دهنده افزایش رشد دستمزدها برای تغییر روایت سپتامبر باشد.

 

 

تگ ها :

    رای خود را به این مطلب ثبت کنید

    0 رای (NaN)
    لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید