Your browser does not support JavaScript!
نماشا

تقومیم اقتصادی ۱۱ آگوست ۲۰۲۳ رویترز

تقومیم اقتصادی ۱۱ آگوست ۲۰۲۳ رویترز

امروز، تولید ناخالص داخلی بریتانیا تحت تأثیر هزینه‌های خانوار و دولت و تولیدات تولیدی رشد غیرمنتظره‌ای را در سه ماهه دوم به همراه داشت.

تقویم اقتصادی اروپا

در تقویم اقتصادی اروپا شروع پرمشغله ای بود. آمار تولید ناخالص داخلی بریتانیا برای سه ماهه دوم، تولید صنعتی و تولیدی، و داده های تجارت امروز صبح مورد توجه قرار گرفت.

اقتصاد بریتانیا در ماه ژوئن 0.5 درصد و در سه ماهه دوم 0.2 درصد رشد کرد. رشد اقتصادی سالانه 0.4 درصد بوده است. تولید صنعتی با افزایش 2.4 درصدی در تولیدات صنعتی 1.8 درصد افزایش یافت.

اقتصاددانان پیش‌بینی کردند که تولید در ماه ژوئن 0.2 درصد افزایش یابد. با این حال، اقتصاددانان انتظار داشتند که اقتصاد بریتانیا در سه ماهه دوم پس از رشد 0.1 درصدی در سه ماهه قبل متوقف شود. اقتصاددانان رشد اقتصادی را در ماه ژوئن 0.2 درصد پیش بینی کردند.

آخرین عدد تولید ناخالص داخلی به بانک انگلستان اجازه می دهد تا رشد دستمزد و تورم را با افزایش بیشتر نرخ بهره هدف قرار دهد. روز دوشنبه، هاو پیل، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی انگلستان، جلسه پرسش و پاسخ سیاست پولی را به صورت زنده برگزار کرد. به طور قابل توجهی، Huw Pill اشاره کرد که فشار تورمی مواد غذایی ممکن است کاهش نیابد، که نشان دهنده افزایش بیشتر نرخ است.

 

تقویم اقتصادی ۱۱ آگوست.png

تقویم اقتصادی امریکای شمالی

روز بزرگ دیگری در پیش است، با توجه به اعداد شاخص هزینه تولیدکننده ایالات متحده و نظرسنجی احساسات مصرف کننده میشیگان. افزایش چشمگیرتر در شاخص قیمت تولیدکننده و بهبود اعتماد مصرف کننده به فدرال رزرو فرصت بیشتری برای تفکر می دهد.

اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که شاخص قیمت تولیدکننده در ماه جولای 0.2 درصد افزایش یابد، پس از افزایش 0.1 درصدی در ژوئن. با این حال، اقتصاددانان انتظار دارند که شاخص احساسات مصرف کننده میشیگان از 71.6 به 71.0 سقوط کند.

شاخص بهای تولیدکننده جهت قیمت های فروش دریافتی تولیدکنندگان داخلی را نشان می دهد. به طور قابل توجهی، PPI شامل قیمت‌های فروش از اولین معامله تجاری برای محصولات و خدمات است که یک شاخص پیشرو برای تورم قیمت مصرف‌کننده است. روند صعودی در شاخص قیمت تولید کننده نشان دهنده افزایش فشارهای تورمی مصرف کننده است.

فراتر از تقویم اقتصادی، سرمایه گذاران باید در طول روز سیم های خبری را برای صحبت های فدرال رزرو نظارت کنند.

تگ ها :

    رای خود را به این مطلب ثبت کنید

    0 رای (NaN)
    لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید