Your browser does not support JavaScript!
نماشا

داده های PMI انگلستان چه تاثیری بروی نشست فردای BOE خواهد داشت!

داده های PMI انگلستان چه تاثیری بروی نشست فردای  BOE  خواهد داشت!

پوند انگلیس در شروع روز سه شنبه افزایش اندکی را ثبت کرد. در جلسه اروپا، GBP/USD با 0.60 درصد کاهش با 1.2289 معامله می شود.

 

GBPUSD.png

بدهی بریتانیا رکورد زد

هزینه بدهی بریتانیا در ماه دسامبر افزایش یافت و کسری بودجه را به رکورد 27.4 میلیارد پوند رساند. این به شدت بالاتر از داده ماه نوامبر 18.8 میلیارد پوند و اجماع 17.3 میلیارد پوند بود. محرک های پشت سر این انتشار، افزایش پرداخت سود و یارانه های دولتی برای گاز و برق بود. لایحه دولت برای یارانه ها در دسامبر حدود 7 میلیارد پوند بود. علیرغم اخبار تلخ بدهی، پوند پیش از داده های PMI به لطف ضعف گسترده دلار آمریکا ثابت باقی مانده بود.

 

داده های انگلستان.png

داده های PMI روند را تغییر داد

PMI بریتانیا در ماه دسامبر کمکی به این موضوع نکرد، زیرا هر دو شاخص PMI خدمات و تولید به زیر سطح 50 رسیدند که نشان دهنده رکود و انقباض است. تولید اندکی به 46.7 رسید که از 45.3 در نوامبر و بالاتر از پیش بینی 45.0 واحد بود. PMI خدمات به 48.0 کاهش یافت که نسبت به ماه نوامبر و پیش‌بینی که هر دو 49.9 واحد بودند کاهش یافت.

افزایش بدهی و PMI ملایم نشانه های دیگری از اقتصاد ضعیف بریتانیا هستند. واضح است که اینها شرایط ایده آلی برای افزایش نرخ بهره نیستند، اما با تورم 10.5 درصد، بانک انگلستان واقعاً انتخاب زیادی ندارد، زیرا تورم ریشه دار می تواند آسیب بیشتری به اقتصاد وارد کند تا نرخ های بهره بالا. راه بازگشت به تورم پایین وعده طولانی خواهد بود، با پیش‌بینی BoE که تورم تا اواخر سال جاری به 5 درصد کاهش نخواهد یافت.

ایالات متحده PMIهای تولید و خدمات را منتشر خواهد کرد که انتظار می رود در قلمرو انقباضی باقی بمانند. انتظار می‌رود که میزان تولید به 46.1 (قبلی 46.2) کاهش یابد، در حالی که پیش‌بینی می‌شود خدمات به 44.5 (قبلی 44.7) کاهش یابد. اگر عرضه‌ها ملایم‌تر از حد انتظار باشد، دلار آمریکا می‌تواند جایگاه خود را از دست بدهد زیرا گمانه‌زنی‌ها در مورد اینکه فدرال رزرو مجبور به کاهش سرعت نرخ‌ها شود افزایش می‌یابد.

هفته بعد ازBOE چه انتظاری داریم؟

فقط نیم درصد، هر چیز دیگری شگفت‌انگیز خواهد بود. اما بیانیه کلیدی خواهد بود.

 

دلایل محکم.pngدر صورت تمایل به دریافت ایده های معاملاتی بر اساس رویدادهای روزانه، میتواید اشتراک تهیه کنید.اگر در بازار فارکس جدی هستید به چیزهایی بیشتر از آموزش و سیگنال  نیاز خواهید داشت. ما تمامی محرک های نوسان ساز بازار را برای شما ارائه میدهیم تا با ایده های معاملاتی از فعالیت در بازار فارکس لذت ببرید.

 

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید