Your browser does not support JavaScript!
نماشا

افزایش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در آوریل، افزایش میانگین درآمد ساعتی، کاهش نرخ بیکاری

افزایش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در آوریل، افزایش میانگین درآمد ساعتی، کاهش نرخ بیکاری

داده حقوق و دستمزد غیرکشاورزی آپریل و درآمد ساعتی علیرغم داده‌های بازنگری شده افزایش یافت، در حالی که صنایع منتخب شاهد رشد اشتغال و بیکاری پایدار بودند.

بررسی اجمالی

اداره آمار کار ایالات متحده امروز گزارش داد که کل اشتغال حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ماه آوریل 253000 نفر افزایش یافته است، با ادامه روند افزایش اشتغال در خدمات حرفه ای و تجاری، مراقبت های بهداشتی، اوقات فراغت و مهمان نوازی و کمک های اجتماعی.

 

Untitled.png

 

با وجود این افزایش، نرخ بیکاری نسبتاً بدون تغییر در 3.4 درصد باقی ماند. با این حال، تغییر کمی در نرخ بیکاری برای گروه های عمده کارگری، از جمله مردان بزرگسال، زنان بالغ، نوجوانان، سفیدپوستان، سیاه پوستان، آسیایی ها و اسپانیایی ها وجود داشت.
تعداد افراد از دست رفته و افرادی که مشاغل موقت را تکمیل کردند کاهش یافت و تعداد افرادی که به دلایل اقتصادی به صورت پاره وقت مشغول به کار شدند در ماه آوریل تغییر چندانی نداشت. تعداد افرادی که در نیروی کار نیستند و در حال حاضر خواهان کار هستند، افزایش یافته است و در میان افرادی که در نیروی کار نیستند و خواهان شغل هستند، تعداد افرادی که به طور محدود به نیروی کار وابسته هستند افزایش یافته است.

از نظر میانگین درآمد ساعتی، حقوق و دستمزد غیرکشاورزی خصوصی در ماه آوریل با 16 سنت یا 0.5 درصد افزایش به 33.36 دلار رسید. در طول 12 ماه گذشته، میانگین درآمد ساعتی 4.4 درصد افزایش یافته است. متوسط درآمد ساعتی کارمندان تولیدی و غیر نظارتی بخش خصوصی نیز با 11 سنت یا 0.4 درصد افزایش به 28.62 دلار در ماه آوریل رسید.

میانگین هفتگی کار برای همه کارکنان دارای حقوق و دستمزد غیرکشاورزی خصوصی بدون تغییر در 34.4 ساعت بود و میانگین هفته کاری برای کارکنان تولیدی و غیر نظارتی در حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی خصوصی با 0.1 ساعت کاهش به 33.8 ساعت رسید.

توجه به این نکته مهم است که داده های اشتغال در ماه های فوریه و مارس با کاهش مجموع 149000 شغل نسبت به گزارش قبلی کاهش یافته است. با وجود این، روند افزایشی در استخدام حقوق و دستمزد غیرکشاورزی و میانگین درآمد ساعتی نشانه مثبتی برای اقتصاد است.

شاخص دلار در عکس العمل به این داده ها افزایش یافت و از سطح101.4 به سطح اطراف سطح 101.8 جهش کرد.

 

شاخص دلار.png

 

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

1 رای (1.0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید