Your browser does not support JavaScript!
نماشا

اظهارات لاگارد، EURUSDرا به سمت نرخ ۱/۰۶۰۵۰ افزایش داد.

اظهارات لاگارد، EURUSDرا به سمت نرخ ۱/۰۶۰۵۰ افزایش داد.
اظهارات لاگارد، EURUSDرا به سمت نرخ ۱/۰۶۰۵۰ افزایش داد.

زمانی که نرخ بازدهی اوراق قرضه ایالات متحده در حال افزایش است، ارز رایج قدرت خود را نشان میدهد. دلار امریکا در سرتاسر جهان افزایش داشته است. اما نه در برابر یورو. اکنون که نرخ بازدهی ها مجددا عقب نشینی میکنند( نرخ بازدهی ده ساله ایالات متحده به زیر ۳/۱۸٪ رسیده است) این جفت ارز فضایی برای افزایش دارد. 

شاخصی که با خبرهای بد نزول نمیکند، ممکن است با خبرهای خوبافزایش یابد. تمرکز اصلی در نشست معاملاتی امروز بروی سخنرانی اصلی خانم لاگارد خواهد بود. با افزایش قیمت ها در ناحیه یورو، او احتمالا متعهد خواهد شد که با تورم مبارزه کند و نرخ های بهره را افزایش دهد. لازم به ذکر است که داده های جدید CPI(هزینه مصرف کننده) در پایان این هفته منتشر خواهد شد. علاوه بر این هیچ تناقضی بین مبارزه با تورم و پایین نگه داشتن نرخ بازدهی اوراق قرضه ایتالیا وجود ندارد.

eurusd.png
از منظر تکنیکال EURUSDنسبتا صعودی است.  شکست قیمت ازنرخ ۱/۰۶۰۵۰ میتواند قیمت را به سطوح بالای ۱/۰۶۴ و همچنین۱/۰۶۷۹۰ بسط دهد.
نرخ حمایت ۱/۰۵۵۵ میتواند پشتیبان خوبی برای حرکات صعودیEURUSDباشد.

بازگشت قیمت به نرخ ۱/۰۵۵۵  موقعیت مناسبی برای ورود به معامله خرید با ریسک به ریوارد مناسب است. اما شکست قیمت از نرخ ۱/۰۶۰۵۰ و پول بک به ناحیه شکست، احتیاط بیشتری را در بر خواهد داشت.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید