Your browser does not support JavaScript!
نماشا

پیش‌بینی‌ها در حال حاضر پوند را افزایش می‌دهند، بازارها به دلایل خوبی در شک و تردید هستند

پیش‌بینی‌ها در حال حاضر پوند را افزایش می‌دهند، بازارها به دلایل خوبی در شک و تردید هستند

بدون رکود، این پیام اصلی بانک انگلستان (BOE) در رویداد "پنجشنبه بزرگ" آن بوده است. این باعث افزایش پوند شده است، اما تردیدها و دلایل خوبی وجود دارد که رشد ها را محدود میکند.

بانک مرکزی انگلستان نرخ بهره را 25 صدم درصد افزایش داد و به 4.50 درصد رسید و کمیته سیاست پولی نیز با همان 7:2 به این بیانیه رای داد. شگفتی بزرگ از بزرگترین تغییر پیش‌بینی‌های تولید ناخالص داخلی (GDP) در تاریخ این موسسه بود. «بانوی پیر» از پیش‌بینی یک رکود دو ساله به سمت بدون رکود حرکت کرد. این برای پوند مثبت است.

علاوه بر این، مقامات در لندن همچنین اعلام کردند که ریسک تورم به طور قابل توجهی به سمت بالا منحرف شده است. رشد بیشتر و نگرانی‌های تورم بالا، نرخ‌های بالاتر را توجیه می‌کنند.

این دهمین افزایش متوالی نرخ بوده است و تاثیر آن همچنان در حال فیلتر شدن است.

دلیل دیگری برای شک در حرکت‌های تهاجمی بیشتر از نظرات قبلی اندرو بیلی، رئیس بانک مرکزی انگلستان است.

همچنین ذکر این نکته ضروری است که فدرال رزرو (فدرال رزرو) تماماً پایان چرخه انقباض خود را اعلام کرده است، در حالی که چین در آستانه کاهش تورم است. به نظر می رسد محیط فعلی برای افزایش تهاجمی بیشتر نامناسب است.

بعدآ چیه؟ BOE ممکن است قبل از توقف یک یا دو بار نرخ ها را افزایش دهد - و بازارها بوی آن را حس می کنند. بیلی در یک کنفرانس مطبوعاتی با رسانه ها صحبت کرد و سپس چندین مصاحبه رسانه ای دیگر ارائه داد. او نسبت به چشم انداز اقتصادی خوش بین است. او اظهار داشت که تورم تا پایان سال نصف خواهد شد.

 

همانطور که کارگزاران همیشه می گویند، عملکرد گذشته تضمین کننده سودهای آینده نیست، اما خوش بین بودن بیلی دلیل خوبی برای انتظار پیامیهاوکیش به جای پیامیداویش است. برای استرلینگ، این به معنای صعود است.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید