Your browser does not support JavaScript!
نماشا

تحلیل فاندامنتال آنتی پودین ها: معاملات در سطوح پایین در آستانه CPI استرالیا

تحلیل فاندامنتال آنتی پودین ها: معاملات در سطوح پایین در آستانه CPI استرالیا

معامله گران دلار استرالیا اکنون توجه خود را به داده های ماهانه CPI و ارقام تولید ناخالص داخلی در روز چهارشنبه معطوف کرده اند.
دلار استرالیا و نیوزلند پس از انصراف از سودهای قبلی، با مبادلات ضعیف کاهش یافته اند. رفتار قیمت منعکس کننده عدم اطمینان در مورد سیاست بانک مرکزی استرالیا و تمایل خریداران دلار سبز با توجه به انتظارات فزاینده از یک فدرال رزرو تهاجمی تر است.

قیمت در بالای سطوح پایین چند ماهه

آزی و کیوی(دلار استرالیا و دلار نیوزلند) در روز سه‌شنبه پس از  یک جهش تکنیکال ، درست بالاتر از پایین‌ترین سطح چند ماهه خود قرار دارند. معامله گران واکنش اندکی به داده های استرالیا نشان می دهند که نشان می دهد نبض مصرف کنندگان استرالیایی در مواجهه با شتاب گرفتن تورم و افزایش نرخ بهره کاهش می یابد.

دلار استرالیا روز دوشنبه پایین ترین سطح خود از 4 ژانویه را آزمایش کرد . دلار نیوزلند پس از آزمایش پایین‌ترین سطح خود از اواخر نوامبر، ثابت ماند.

 

انتی پودین ها.jpg


مازاد حساب جاری استرالیا در سه ماهه چهارم افزایش می یابد

به گزارش رویترز، مازاد حساب جاری استرالیا در سه ماهه دسامبر به شدت افزایش یافت، زیرا صادرات منابع رونق گرفت و واردات کاهش یافت و باعث پر شدن قابل توجهی برای رشد اقتصادی شد.

داده های اداره آمار استرالیا در روز سه شنبه نشان داد که مازاد حساب جاری به 14.1 میلیارد دلار استرالیا در سه ماهه چهارم افزایش یافته است. این با مازاد اصلاح شده 0.8 میلیارد دلار استرالیا در سه ماهه سوم مقایسه شد و به خوبی پیش بینی های مازاد 6.5 میلیارد دلاری استرالیا را شکست داد.

ABS گفت که صادرات خالص 1.1 واحد درصد به تولید ناخالص داخلی (GDP) در سه ماهه چهارم اضافه می کند، زمانی که تحلیلگران به دنبال سهم 1.3 درصدی بودند.

خرده‌فروشی استرالیا در ژانویه افزایش یافت، اما ضربانی نشان می‌دهد

به گزارش رویترز، خرده فروشی استرالیا در ژانویه پس از افت غیرمنتظره در دسامبر که تا حد زیادی مدیون تغییر عادات هزینه بود، بهبود یافت، اگرچه نبض زیربنای آن با باد مخالف تورم بالا و افزایش نرخ بهره مواجه بود.

داده‌های اداره آمار استرالیا (ABS) در روز سه‌شنبه نشان داد که فروش خرده‌فروشی در ژانویه نسبت به دسامبر، زمانی که 4.0 درصد کاهش یافت، 1.9 درصد افزایش یافت. فروش 35.1 میلیارد دلار استرالیا (23.67 میلیارد دلار) 7.5 درصد بیشتر از سال قبل بود.

 

دلایل محکم.png
تبلیغات

 

بدبینی کمتر برای کسب و کارهای نیوزلند در ماه فوریه

به گزارش رویترز، نظرسنجی بانک ANZ روز سه شنبه نشان داد که اعتماد تجاری نیوزیلند در ماه فوریه بهبود یافت زیرا همه شاخص های فعالیت شاهد افزایش بودند، اگرچه بسیاری از آنها در میان فشارهای تورمی شدید در مقایسه با میانگین های تاریخی در سطوح بسیار پایین باقی می مانند.

اندازه گیری سرفصل این نظرسنجی نشان داد که خالص 43.3 درصد از پاسخ دهندگان انتظار داشتند که اقتصاد در سال آینده وخیم تر شود در مقابل سطح بدبینی 52 درصدی در نظرسنجی قبلی در ژانویه.

چشم انداز کوتاه مدت

معامله گران دلار استرالیا اکنون توجه خود را به داده های شاخص ماهانه قیمت مصرف کننده (CPI) در روز چهارشنبه معطوف کرده اند، که به طور گسترده انتظار می رود که نشان دهد تورم مصرف کننده از 8.4 درصد در ماه قبل اندکی کاهش یافته و به 7.9 درصد در ژانویه رسیده است.

ارقام مربوط به تولید ناخالص داخلی (GDP) نیز در روز چهارشنبه منتشر می شوند و باید نشان دهند که اقتصاد در سه ماهه دسامبر به میزان 0.7 درصد و در سال 2.7 درصد رشد کرده است که ناشی از سهم قابل توجه تجارت بین المللی با رونق صادرات منابع است.

معامله‌گران باید برای غافلگیری در هر جهت از گزارش CPI ریسک کنند، اما اگر احساسات ریسک جهانی کاهش یابد به دنبال سطوح پایینی برای امسال باشید.

 

نرخ ترمینال استرالیا.jpg

 

بانک مرکزی استرالیا (RBA) در حال حاضر نرخ بهره را 3.25 درصد افزایش داده و به اوج یک دهه 3.35 درصد رسانده است. پیش از گزارش ها، بازارها برای افزایش بیشتر به سمت 4.35 درصد شرط بندی می کنند.

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید