Your browser does not support JavaScript!
نماشا

دوره معاملات به روش بنیادین

دوره معاملات به روش بنیادین

جلسه اول: دلیل موجودیت بازارهای مالی و چگونگی انجام معاملات

در این جلسه از آموزش فارکس به دلایل وجود معامله گری و منشا معامله گری و نقش حیاتی اون در اقتصاد میپردازیم. ما معاملاتی را در جهت کسب سود انجام میدهیم. حتما با ورود به بازارهای مالی متوجه شده اید که معامله های شما  بر اساس تحلیل و حدس و گمان هست. اما بازارهای مالی بر اساس متدهای سنگین و به شکل حرفه ایی شکل میگیرد. در این جلسه دیدگاه شما رو در ارتباط با ذات معامله گری  کاملا روشن و درخشان کرده ایم.

 

جلسه دوم: چگونگی حرکت قیمت

دلیل اینکه بسیاری از اموزش ها بر اساس تحلیل تکنیکال میباشد این است که توضیح حرکات بازار بر اساس تصویر کلی گذشته بسیار کار آسانی است. زمانی که در ارتباط با تحلیل فاندامنتال صحبت مبشود منظور همان دلیل حرکات قیمت است. با استفاده از تحلیل فاندامنتال میتوانید بدانید که روی کدارم شاخص باید وقت بگذارید. مثال های بکار رفته در این جلسه با بیان ساده ما را نسبت به دلایل حرکات بازار آشنا میکندف و شما از منظر فاندامنتال میتوانید روی دلایل اصلی حرکت قیمت در آینده تمرکز کنید.

 

2.png

جلسه سوم: 

در این ویدیو خواهید آموخت کدام ارز احتمال حرکت به سمت خاصی را دارد و باید آن را بخریم و یا بفروشیم تا کسب سود کنیم. با کسب اطلاعات کلی از منابع درست و یادگیری روش های شناسایی و استفاده از تحلیل فاندامنتال میتوانید احتمال حرکت بعدی ارز مورد نظر را پیش بینی کنید.

 

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

6 رای (4.666666666666667)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید