Your browser does not support JavaScript!
نماشا

وال استریت ژورنال برای بار دوم بازار ارزهای دیجیتال را هدف قرار می دهد

وال استریت ژورنال برای بار دوم بازار ارزهای دیجیتال را هدف قرار می دهد

روز یکشنبه، جامعه کریپتو به دومین مقاله WSJ که ارزهای دیجیتال و تامین مالی غیرقانونی را هدف قرار داده بود، واکنش نشان داد. مقاله دوم در مورد استفاده حماس از رمزنگاری برای دریافت وجوه از دولت های حمایت کننده در دو سال قبل از حمله 7 اکتبر به اسرائیل بحث می‌کند.

مقاله WSJ به دنبال مقاله فوربس با عنوان «چگونه اطلاعات نادرست درباره گروه و رمزارز تقریباً 20 درصد از کنگره را فریب داد.» مقاله فوربز نشان داد که چگونه سناتور الیزابت وارن 204 همکار کنگره را متقاعد کرد تا نامه ای را به دولت ایالات متحده امضا کنند. در این نامه از دولت ایالات متحده خواسته شده است تا در مورد استفاده از رمزارز در تأمین مالی غیرقانونی تحقیق کند.

الپتیک حقایق را کمی پس از انتشار اولین مقاله WSJ درست کرد.

سناتور سینتیا لومیس به مقاله فوربس پاسخ داد و گفت:

 

کریپتو کمتر از 1 درصد از کل فعالیت‌های مالی غیرقانونی را تشکیل می‌دهد و اگر ساختار نظارتی ایجاد کنیم که به صنعت کریپتو اجازه می‌دهد به جای بازارهای خارجی غیرقانونی در آمریکا فعالیت کند، از این هم کمتر می‌شود. کریپتو مشکل نیست، بازیگران بدی که در هر صنعتی وجود دارند، مشکل دارند."

 

برایان آرمسترانگ، مدیر عامل Coinbase (COIN) به مقاله WSJ در X (توئیتر سابق) پاسخ داد. آرمسترانگ آماری در مورد اعتماد آمریکا به اخبار به اشتراک گذاشت. بر اساس این گزارش، درصد آمریکایی هایی که می گویند اعتماد زیادی به روزنامه ها و اخبار تلویزیونی دارند، از اوایل دهه 1990 کاهش یافته است.

با کمال تعجب، اعتماد به روزنامه ها از بالای 30 درصد به 11 درصد در سال 2022 کاهش یافت. اعتماد به اخبار تلویزیون از بالای 45 درصد به 16 درصد کاهش یافت.

به نظر می رسد بازار ارزهای دیجیتال مقاله WSJ را کنار گذاشته است. در روز دوشنبه، کل بازار ارزهای دیجیتال با 0.61 درصد افزایش به 1393 تریلیون دلار رسید.

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید