Your browser does not support JavaScript!
نماشا

شاخص صنعتی داوجونز توسط Salesforce Jump پشتیبانی می شود. ضعف تسلا باعث کاهش NASDAQ می شود.

شاخص صنعتی داوجونز توسط Salesforce Jump پشتیبانی می شود. ضعف تسلا باعث کاهش NASDAQ می شود.

عمده قراردادهای آتی شاخص سهام ایالات متحده در معاملات پس از ساعت معاملاتی با داو با قیمت بالاتر که توسط جهش سهام Salesforce و NASDAQ Composite تحت فشار NASDAQ Composite حمایت می شود، معامله می شوند.

ضعف در روز اول ماه جدید ادامه داشت

همه میانگین های اصلی در روز چهارشنبه، اولین روز معاملاتی ماه مارس، کاهش یافتند. کاتالیزور پشت این اقدام، افزایش سرسام آور بازده اوراق قرضه بود، با بازدهی اوراق قرضه 10 ساله که برای اولین بار از نوامبر به 4 درصد رسید.

افزایش بازدهی خزانه‌داری به‌ویژه برای سرمایه‌گذاران نگران‌کننده بود و نگرانی‌ها در مورد افزایش بالقوه بیش از حد انتظارات هاوکیش از سوی فدرال رزرو است.

سهام به شکل سراسری ضعیف تر شدند و S&P و NASDAQ Composite را به ترتیب 0.47% و 0.66% پایین آوردند. داو موفق به کسب 5.14 افزایش شد. با این وجود، S&P 500 و NASDAQ برای دومین هفته متوالی در قلمرو منفی خود باقی می مانند.

 

سهام.png
شاخص داو(آبی)، شاخص S&P(نارنجی)، شاخص نزدک (فیروزه ایی)

 

سهام Salesforce در سودهای قوی


Salesforce در اوایل پنجشنبه پس از انتشار نتایج بهتر از حد انتظار سه ماهه چهارم و راهنمایی قوی برای سال پیش رو، بیش از 15 درصد بالاتر معامله می شود.

شرکت نرم افزار ابری درآمد تعدیل شده هر سهم را 1.68 دلار با درآمد 8.38 میلیارد دلار گزارش کرد. تحلیلگرانی که توسط Refinitiv مورد بررسی قرار گرفتند، EPS 1.36 دلاری با درآمد 7.99 میلیارد دلاری را خواستار شدند.

Salesforce گفت که برنامه بازخرید سهام خود را به 20 میلیارد دلار افزایش می دهد.

 

crm.png
نمودار یکساعته Salesforce

با فرا رسیدن روز سرمایه گذار سهام تسلا تحت فشار 

سهام تسلا پس از زنگ پایان، حدود 3 درصد سقوط کرد زیرا این سازنده خودروهای الکتریکی روز سرمایه گذار 2023 خود را برگزار کرد.

در طول این رویداد که در تگزاس میزبانی شد، ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت، از "Master Plan 3" خود پرده برداری کرد که به شدت بر انرژی پایدار متمرکز بود، اما جزئیات کمی را به اشتراک گذاشت.

سرمایه گذاران و تحلیلگران به طور یکسان در حال نظارت بر این رویداد هستند تا ببینند چگونه شرکت قصد دارد با رقابت فزاینده دست و پنجه نرم کند.

 

تسلا.png
نمودار یکساعته سهام تسلا

سایر شاخص های سهام در حال حرکت

همراه با Salesforce و Tesla، تعداد زیادی سهام فناوری در معاملات یک شبه پس از گزارش درآمد در حال حرکت هستند.

بر اساس گزارش Refinitiv، علیرغم ثبت نرخ پایین تر برای سه ماهه اخیر، سهام Snowflake بیش از 7 درصد با راهنمایی درآمد محصول کمتر از حد انتظار کاهش یافت.

سهام Okta 14 درصد افزایش یافت. شرکت مدیریت هویت همچنین درآمد قوی و راهنمای EPS را برای دوره جاری به اشتراک گذاشته است، از جمله سود غیرمنتظره.

سهام بانک سیلورگیت کپیتال متمرکز بر کریپتو در معاملات یک شبه پس از درخواست تاخیر در انتشار 10-K خود، بیش از 30 درصد سقوط کرد. این شرکت گفت که به زمان بیشتری برای «تکمیل ارزیابی مدیریت از کنترل‌های داخلی بر گزارش‌گری مالی» نیاز دارد. همچنین در پرونده خود گفته است که ممکن است «کمتر از سرمایه خوبی باشد».

در انتظار رویدادهای پنجشنبه…

فصل درآمد روز پنجشنبه با نتایج Broadcom، Costco و Marvell Technology ادامه دارد.

در جبهه اقتصادی، سرمایه گذاران منتظر ادعاهای بیکاری، هزینه های نیروی کار واحد و داده های بهره وری هستند. معامله گران همچنین این فرصت را خواهند داشت تا به سخنرانی کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو واکنش نشان دهند.

وبینار مربوط به شاخص های سهام را از اینجا مشاهده کنید

 

تگ ها :

    رای خود را به این مطلب ثبت کنید

    0 رای (NaN)
    لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید