Your browser does not support JavaScript!
نماشا

تقویم اقتصادی 26جون 2023 رویترز

 تقویم اقتصادی 26جون 2023 رویترز

در حالی که سرمایه گذاران تلاش خواهند کرد تا ضررهای هفته گذشته را جبران کنند، محرک بازار یکسان است. نگرانی بازار در مورد چشم انداز اقتصادی چین و چشم انداز سیاست پولی فدرال رزرو همچنان مورد توجه است.

تقویم اقتصادی آسیا

هیچ شاخص اقتصادی از استرالیا یا نیوزلند برای جابجایی سطوح قیمتی وجود نداشت.

 

تقویم اقتصادی.png

تقویم اقتصادی اروپا

شروع نسبتا آرام هفته برای EUR است. اعداد شاخص سنتیمنت تجاری Ifo آلمان امروز مورد توجه قرار خواهند گرفت.

صحبت‌های اعضا  بانک مرکزی و بدتر شدن چشم‌انداز اقتصادی می‌تواند بر احساسات تجاری تأثیر بگذارد، زیرا بانک مرکزی اروپا برای مهار تورم تلاش می‌کند. و برای این موضوع باید اقتصاد را کند بکند.

اقتصاددانان پیش بینی کردند که شاخص سنتیمنت تجاری Ifo از 91.7 به 90.7 کاهش یابد.

با توجه به احساسات تجاری، سرمایه گذاران باید در طول روز بر اظهار نظر بانک مرکزی اروپا نظارت کنند. کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا و الیزابت مک کال، عضو هیئت اجرایی بانک مرکزی اروپا، امروز در تقویم حضور دارند.  انقباض بیشتر در بخش تولید منطقه یورو و فعالیت کندتر بخش خدمات نشان می‌دهد که بانک مرکزی اروپا ممکن است پس از نشست جولای نیاز به ترمزگیری برای نرخ های بهره داشته باشد.

تقویم اقتصادی امریکا

در نشست معاملاتی ایالات متحده، هیچ شاخص اقتصادی ایالات متحده برای تأثیرگذاری وجود ندارد. فقدان شاخص های اقتصادی، دلار آمریکا را در دستان لحن فدرال رزرو قرار خواهد داد. اظهارات هاوکیش  پیش از آمارهای تاثیرگذار ایالات متحده در این هفته، بردلار آمریکا تاثیر می گذارد.

صبح امروز، با وجود مشکلات بخش تولید، انتظارات افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه جولای همچنان بالا بود. با توجه به CME FedWatch Tool، احتمال افزایش ۲۵ نقطه ای نرخ بهره فدرال رزرو در جولای ۷۱.۹ درصد در مقابل ۷۴.۴ درصد یک هفته پیش بود.

به طور قابل توجهی، شانس افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو به 5.75 درصد در ماه سپتامبر به 11.5 درصد رسید، نسبت به 8.9 درصد در یک هفته  تغییر داشت.

 

 

تگ ها :

    رای خود را به این مطلب ثبت کنید

    0 رای (NaN)
    لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید