Your browser does not support JavaScript!
نماشا

تقویم اقتصادی 25 اپریل 2023 رویترز

تقویم اقتصادی 25 اپریل 2023 رویترز

بازارهای اسیایی برای روز ANZAC بسته هستند. (25 اپریل از سال 1916 تا کنون به طور رسمی در استرالیا روز آنزاک نام گذاری شده است) با این حال داده های ایالات متحده میتواند جهت حرکت قیمت را تعیین کنند.

تقویم اقتصادی آسیا

صبح ارامی برای انتی پودین ها بود.  هیچ شاخص اقتصادی از استرالیا یا نیوزلند برای سرمایه گذاران وجود ندارد که  نظر بگیریم.

فقدان آمار باعث می شود سرمایه گذاران به هفته آینده توجه کنند و آمارهای کلیدی از استرالیا، نیوزلند و ایالات متحده احتمالاً زمینه را برای بانک های مرکزی مربوطه در کوتاه مدت برای تغییرات نرخ های بهره فراهم می کند.

 

تقویم اقتصادی.png

تقویم اقتصادی اروپا

برای EUR روز آرامی در پیش است. هیچ شاخص اقتصادی از منطقه یورو برای تأثیرگذاری وجود ندارد. فقدان آمار، یورو را در اختیار چشم‌انداز سیاست‌های پولی بانک مرکزی اروپا واحساسات ریسک بازار قرار می‌دهد.

شاخص های اقتصادی اخیر به انتظارات برای افزایش نیم درصدی نرخ بهره بانک مرکزی اروپا در ماه می دامن زده است. در مقابل، بازارها انتظار دارند که نرخ بهره فدرال رزرو 25 صدم درصد افزایش یابد و از بازگشت یورو/دلار به 1.10 دلار حمایت کند.

 

انتظارات از افزایش نرخ های بهره.png
انتظرارات از افزایش نرخ های بهره ECB

همانگونه که مشاهده میشود انتظارات بازار برای افزایش نیم درصد نرخ های بهره اکنون به 31 درصد رسیده است.

بدون هیچ شاخص اقتصادی برای در نظر گرفتن، سرمایه گذاران باید نظرات بانک مرکزی اروپا را زیر نظر داشته باشند. آندریا انریا، عضو هیئت اجرایی بانک مرکزی اروپا امروز در تقویم حضور دارد.

نظرات مربوط به گزارش CPI منطقه یورو و سیاست پولی بانک مرکزی اروپا، نوسانات را تغییر می دهد. روز دوشنبه، ایزابل اشنابل، عضو هیئت اجرایی بانک مرکزی اروپا، گفت که افزایش نرخ بهره نیم واحدی همچنان روی میز باقی مانده است. او یک عضو هاوکیش برای بانک مرکزی اروپا است.

تقویم اقتصادی انگلستان

برای پوندنیز روز نسبتاً آرامی در پیش است. سفارشات روند صنعتی CBI برای ماه آوریل امروز بعدازظهر مورد توجه قرار خواهند گرفت. با کمبود امار اقتصادی احساسات ریسک بازار و تمایل سرمایه گذاران نسبت به سیاست های پولی تأثیر خواهد گذاشت.

آخرین ارقام تورم بریتانیا به اقدامات تهاجمی تر بانک مرکزی انگلیس برای رساندن تورم به هدف اشاره کرد. با این حال، سیاست های تهاجمی تر، اقتصاد بریتانیا را در معرض خطر رکود قرار می دهد.

تقویم اقتصادی ایالات متحده

با نگاهی به نشست ایالات متحده، این روز شلوغ تری در تقویم اقتصادی ایالات متحده است. ارقام اعتماد مصرف کننده ایالات متحده در ماه آوریل مورد توجه قرار خواهد گرفت.

با این حال، اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که شاخص اعتماد مصرف‌کننده CB از 104.2 به 104 سقوط کند. سقوط به زیر 100، نوسانات را تغییر می‌دهد. هیچ صحبتی از سوی فدرال رزرو وجود ندارد که سرمایه گذاران آن را در نظر بگیرند. فدرال رزرو روز شنبه وارد دوره خاموشی شد.

اعداد و ارقام قیمت مسکن نیز  باید تأثیر محدودی بر دلار آمریکا داشته باشد.

روز گذشته، شاخص‌های ضعیف اقتصادی ایالات متحده شکاف‌های بیشتری را در اقتصاد ایالات متحده نشان داد و شاخص تولید فدرال رزرو دالاس از 15.7- به 23.4- در ماه آوریل سقوط کرد. شاخص تولید فدرال رزرو شیکاگو در مارس -0.19 در مقابل افزایش پیش‌بینی شده تا -0.02 ثابت ماند.

با وجود آمارهای ناامیدکننده، احتمال افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره در ماه می از ۸۹.۱ درصد به ۹۸.۹ درصد در روز دوشنبه افزایش یافت. اما اکنون به 88 درصد کاهش داشته است.به طور قابل توجهی، بر اساس CME FedWatchTool، شانس افزایش نرخ بهره در ماه جون از 23.4٪ به 24.7٪ افزایش یافت ولی اکنون به 16.9 کاهش داشته است.

آخرین آمار و چشم‌انداز سیاست‌ها، در صورتی که فدرال رزرو در ماه‌های می و جون افزایش چندگانه نرخ بهره را انجام دهد، چشم‌انداز یک فرود سخت را بیشتر افزایش می‌دهد. و این بر دارایی های ریسکی تاثیر منفی خواهد داشت.

در اواخر امروز، ارقام اعتماد مصرف کننده ایالات متحده در ماه آوریل مورد توجه قرار خواهد گرفت. با این حال، اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که شاخص اعتماد مصرف‌کننده CB از 104.2 به 104 سقوط کند. سقوط به زیر 100، نوسانات را تغییر می‌دهد. با این حال، هیچ صحبتی در مورد فدرال رزرو برای سرمایه گذاران وجود ندارد. فدرال رزرو روز شنبه وارد دوره خاموشی شد.

به غیر از تقویم اقتصادی، درآمد شرکت های ایالات متحده نیز بر احساسات ریسک بازار و USD/JPY تأثیر خواهد گذاشت. نام‌های بزرگ در تقویم درآمد ایالات متحده شامل مایکروسافت (MSFT)، شرکت آلفابت (GOOGL)، شرکت ویزا (V)، شرکت مک‌دونالد (MCD)، شرکت جنرال موتورز (GM)، و شرکت پپسی کو (PEP) هستند.

 

تگ ها :

    رای خود را به این مطلب ثبت کنید

    0 رای (NaN)
    لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید