Your browser does not support JavaScript!
نماشا

تقویم اقتصادی 12 اپریل 2023 رویترز

تقویم اقتصادی 12 اپریل 2023 رویترز

صبح متفاوتی برای بازارهای آسیایی بود، زیرا سرمایه گذاران منتظر گزارش CPI ایالات متحده و صورتجلسه FOMC بودند. با این حال، صندوق بین‌المللی پول علیرغم هشدار درباره خطرات یک بحران جدید که می‌تواند بر رشد جهانی تأثیر بگذارد، نتوانست سرمایه‌گذاران را بترساند. نشست های بهاری صندوق بین المللی پول و بانک جهانی امروز برگزار می شود.

 

تقویم اقتصادی.png

تقویم اقتصادی اروپا

این روز نسبتاً شلوغی برای یورو نیست و لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا، سرمایه گذاران را درنشست اروپایی راهنمایی می کنند.

هیچ شاخص اقتصادی از منطقه یورو برای تأثیرگذاری وجود ندارد.

فقدان آمار باعث می شود که احساسات نسبت به سیاست پولی بانک مرکزی اروپا برای ارائه جهت فراهم شود. در حالی که چندین بانک مرکزی دکمه توقف را فشار می دهند، به نظر می رسد بانک مرکزی اروپا آماده ادامه افزایش نرخ ها برای رساندن تورم به هدف است.

با توجه به تمرکز بانک های مرکزی، کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، امروز مورد توجه خواهد بود. نشست‌های بهاری صندوق بین‌المللی پول، بانک جهانی با تورم و سیاست‌های پولی احتمالاً نقاط کانونی خواهند بود.

روز سه‌شنبه، صندوق بین‌المللی پول در مورد خطرات یک بحران جدید که می‌تواند بر رشد جهانی تأثیر بگذارد، هشدار داد. صندوق بین‌المللی پول همچنین از بانک‌های مرکزی خواست تا به سیاست‌های پولی هاوکیش تری برای مهار تورم ادامه دهند.

تقویم اقتصادی انگلستان

برای پوند استرلینگ نیز روز آرامی در پیش است. هیچ شاخص اقتصادی بریتانیا برای سرمایه گذاران وجود ندارد  که سرمایه گذاران آن را تفسیر کنند.

فقدان آمار، پوند در اختیار ریسک بازار خواهد گذاشت. با این حال، اظهار نظر بانک مرکزی و نشست های بهاری صندوق بین المللی پول، بانک جهانی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان امروز بعدازظهر سخنرانی خواهد کرد. رئیس BoE قبل از سخنرانی در نشست های صندوق بین المللی پول، بانک جهانی اظهاراتی را در موسسه مالی بین المللی ارائه خواهد کرد. راهنمایی‌های رو به جلو در مورد تورم، اقتصاد بریتانیا و سیاست‌های پولی به حرکت در می‌آیند.

روز سه‌شنبه، صندوق بین‌المللی پول درباره خطرات یک بحران جدید که می‌تواند بر رشد جهانی تأثیر بگذارد، هشدار داد. صندوق بین‌المللی پول همچنین از بانک‌های مرکزی خواست تا به سیاست‌های پولی هاوکیش تر برای مهار تورم ادامه دهند.

با وجود شاخص‌های اقتصادی بهتر از حد انتظار بریتانیا و افزایش فشارهای تورمی در بریتانیا، اظهارنظر اخیر BoE غیرقابل پیش‌بینی بوده و GBP/USD را از بازگشت به 1.25 دلار بازگردانده است.

سه شنبه گذشته. سیلوانا تنریرو، عضو MPC درباره کاهش زودتر و سریع‌تر نرخ‌ها صحبت کرد. تنریرو روز چهارشنبه نیز در کانون توجه قرار گرفت و در مورد تأثیر افزایش مداوم هزینه های تأمین مالی بانکی بر اقتصاد بریتانیا بحث کرد.

 

دلایل محکم.png
تبلیغات

 

تقویم اقتصادی امریکا

با نگاهی به نشست ایالات متحده، این یک روز شلوغ در تقویم اقتصادی ایالات متحده است. گزارش بسیار مهم CPI ایالات متحده در کانون توجه قرار خواهد گرفت.

در شرایطی که بازارها روی افزایش ۲۵ صدم درصد نرخ بهره فدرال رزرو در ماه می شرط بندی می کنند، افزایش فشار تورمی می تواند ترس از حرکت سیاست تهاجمی تر را افزایش دهد. اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که نرخ تورم آمریکا از 6.0 درصد به 5.2 درصد کاهش یابد، اما نرخ تورم اصلی از 5.5 درصد به 5.6 درصد افزایش یابد.

در حالی که گزارش CPI تأثیر  گذار است ، سرمایه گذاران باید صورتجلسه FOMC را در نظر بگیرند. با این حال، اعداد تورمی داغتر از حد انتظار می‌توانند تأثیر درخواست‌ها برای کاهش نرخ بهره در تابستان را کاهش دهند.

سرمایه گذاران همچنین باید صحبت های فدرال رزرو در مورد سیاست های پولی و اقتصاد ایالات متحده را زیر نظر داشته باشند.

 

 

 

 

 

تگ ها :

    رای خود را به این مطلب ثبت کنید

    0 رای (NaN)
    لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید