Your browser does not support JavaScript!
نماشا

تقویم اقتصادی 12جون 2023 رویترز

تقویم اقتصادی 12جون 2023 رویترز

عدم قطعیت پیرامون گزارش بسیار مهم CPI ایالات متحده در روز سه شنبه و تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره در روز چهارشنبه، احساسات بازار را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 

تقویم اقتصادی.png

تقویم اقتصادی اروپا

امروز یک جلسه دوشنبه آرام برای EUR است. هیچ شاخص اقتصادی منطقه یورو برای سرمایه گذاران وجود ندارد.

فقدان شاخص‌های اقتصادی باعث می‌شود سرمایه‌گذاران به تصمیم سیاست پولی و کنفرانس مطبوعاتی بانک مرکزی اروپا در روز پنجشنبه تمرکز کنند.

تقویم اقتصادی انگلستان

شروع آرام هفته برای پونداست. هیچ شاخص اقتصادی بریتانیا برای جلب توجه وجود ندارد. فقدان شاخص‌های اقتصادی، پوندرا در دست ریسک‌پذیری بازار و تمایل به سیاست بانک مرکزی می‌گذارد.

در حالی که بازارها روی چشم‌انداز سیاست‌های پولی کوتاه‌مدت بانک انگلستان شرط‌بندی می‌کردند، هفته گذشته عدم اطمینان نسبت به سیاست‌های پولی فدرال رزرو بروی بازار تاثیر گذاشت.
انتظارات بر روی خط سیر نرخ‌های بهره بانک مرکزی انگلستان نیز رکود اقتصادی بریتانیا را روی میز باقی می‌گذارد.

بدون هیچ شاخص اقتصادی برای تأثیرگذاری، سرمایه گذاران باید صحبت های بانک انگلستان را زیر نظر داشته باشند. با این حال، هیچ یک از اعضای کمیته سیاست پولی در تقویم برای سخنرانی امروز حضور ندارند.

تقویم اقتصادی ایالات متحده

با نگاهی به جلسه ایالات متحده، هیچ شاخص اقتصادی ایالات متحده برای تغییر سنتیمنت بازار وجود ندارد. با سه روز باقی مانده، احتمال افزایش ۲۵ صدم درصد نرخ بهره فدرال رزرو از ۲۵.۳ درصد یک هفته قبل به ۲۹.۹ درصد رسید. با این حال، تمایل به تصمیم گیری در مورد نرخ بهره در ماه جولای بیش از پیش هاوکیش شده است.

 

انتظارات نرخ بهره برای ماه جون فدرال رزرو.png

 

با توجه به CME FedWatch Tool، شانس افزایش نرخ بهره فدرال رزرو 25 صدم در جولای 52.8 درصد در مقابل 30.1 درصد در برابر مکث نرخ بهره  است. به طور قابل توجهی، شرط بندی بر روی افزایش نیم درصد واحدی نرخ بهره در ماه جولای از 13.1 درصد به 15.1 درصد در هفته گذشته افزایش یافته است.

 

انتظارات در ماه جولای.png

 

 

 

 

تگ ها :

    رای خود را به این مطلب ثبت کنید

    0 رای (NaN)
    لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید