Your browser does not support JavaScript!
نماشا

تقویم اقتصادی۳۰ می ۲۰۲۳ رویترز

تقویم اقتصادی۳۰ می ۲۰۲۳ رویترز

برای آنتی پودین ها شروع نسبتاً آرامی برای امروز است. آمار بخش املاک با توجه به اخبار سقف بدهی تأثیر محدودی داشته باشد. تورم و احساسات تجاری قبل از جلسه ایالات متحده در کانون توجه قرار خواهند گرفت.

نشست معاملاتی آسیا

این یک جلسه سه شنبه نسبتاً آرام برای AUD و NZD است. اعداد بخش املاک نیوزلند و استرالیا امروز صبح در کانون توجه قرار گرفت.

آمار ساختمان های تایید شده  نیوزلند و تاییدیه ساختمان های استرالیا به سرمایه گذاران این حس را می دهد که چگونه اقدامات بانک مرکزی برای مهار تورم بر این بخش تأثیر گذاشته است.

 

تقویم اقتصادی.png

 

بر اساس گزارش اداره آمار استرالیا داده‌های اولیه نشان می‌دهد که برآورد فصلی تعدیل‌شده برای کل مسکن‌های تأییدشده در استرالیا 8.1 درصد ماه به ماه کاهش یافت و به 11594 واحد در آوریل 2023 رسید که از افت 0.1 درصدی در ماه مارس شتاب گرفت.

 

انتظارات از نرخ های بهره فدرال رزرو.png

نشست معاملاتی اروپا

روز نسبتاً شلوغی برای EUR است. تورم اولیه اسپانیا و اعداد کسب و کار و احساسات مصرف کننده منطقه یورو در ماه می باعث جلب توجه خواهد شد.

در شرایطی که بانک مرکزی اروپا تحت فشار برای مهار تورم است، افزایش فشار تورمی اسپانیا باید حمایت یورو را فراهم کند. اقتصاددانان نرخ تورم سالانه اسپانیا را از 4.1 درصد به 4.4 درصد پیش بینی می کنند.

با این حال، ارقام اعتماد تجاری و مصرف کننده در منطقه یورو نیز با انتظارات تورمی مصرف کننده و مولفه های انتظارات قیمت فروش تاثیر بیشتری خواهند داشت.

در حالی که اعداد تورم و احساسات در کانون توجه هستند، سرمایه گذاران باید بر اظهار نظر بانک مرکزی نظارت کنند. با این حال، هیچ یک از اعضای بانک مرکزی اروپا برای سخنرانی امروز در تقویم حضور ندارند، و باعث می شود که گفتگو آنها با رسانه ها جلب توجه کند.

نشست معاملاتی امریکا

با نگاهی به نشست ایالات متحده، این روز نسبتاً آرام در تقویم اقتصادی ایالات متحده است. داده‌های بخش مسکن ایالات متحده و اعداد اعتماد مصرف‌کننده در ماه می در کانون توجه قرار خواهند گرفت. ما انتظار داریم که شاخص اعتماد مصرف کننده CB تاثیر بیشتری داشته باشد.

تورم بالا، سیاست فدرال رزرو و بحران سقف بدهی ایالات متحده احتمالاً اعتماد مصرف کننده را آزمایش خواهد کرد. با این حال، شرایط سخت بازار کار می تواند آسیب را محدود کند. اقتصاددانان پیش بینی کردند که شاخص اعتماد مصرف کننده CB از 101.3 به 99.0 کاهش یابد.

در حالی که اعداد و ارقام تاثیر می گذارد، سرمایه گذاران باید صحبت های فدرال رزرو و اخبار مربوط به سقف بدهی ایالات متحده را زیر نظر داشته باشند.

تگ ها :

    رای خود را به این مطلب ثبت کنید

    0 رای (NaN)
    لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید