Your browser does not support JavaScript!
نماشا

بروز رسانی بازار اروپا: چرخش در سهام پس از برتری مثبت APAC.

بروز رسانی بازار اروپا: چرخش در سهام پس از برتری مثبت APAC.

بورس‌های بزرگ در اروپا جلسه را با زیان‌های خفیف آغاز کردند، اما روند نزولی در همان ساعت اول مبادله کاهش یافت - با این که احساسات پس از واگذاری عمدتاً مثبت APAC تقویت شد، در حالی که برخی از اخبارمثبت‌ نیز با گزارش‌های بلومبرگ که شهر پکن در نظر دارد بهبود قوانین کووید برای افرادی که وارد شهر می شوند را انجام دهد. 

این به روز رسانی به دنبال فشار چین در روز شنبه است که به موجب آن سخنگوی کمیسیون بهداشت چین گفت که آنها در جلوگیری از بازگشت کووید و در پاکسازی پویا موارد به محض ظهور تزلزل نخواهند کرد. توجه داشته باشید، کمیسیون اصلاحاتی در پروتکل‌های ضد کووید ایجاد نکرده است.

فعالان بازار در این هفته به رویدادهای ریسک کلیدی از جمله انتخابات میان دوره ای ایالات متحده و CPI چین/ایالات متحده نگاه خواهند کرد. معاملات آتی سهام ایالات متحده نیز پس از ثبت ضررهای خفیف یک شبه و در آستانه بازگشایی نقدینگی اروپا، به سمت قلمرو سبز حرکت کردند (ES + 0.2٪، NQ + 0.3٪، RTY + 0.3٪).

تحلیلگران JPM نشان می‌دهند که بازارهای سهام می‌توانند از افزایش بالقوه بازده اوراق قرضه همراه با احساسات و موقعیت «بسیار ضعیف» در کنار عوامل فصلی خوب حمایت کنند.

استراتژیست های JPM در مورد ژاپن و ایالات متحده بی طرف می مانند،در اروپا، بورس‌های بزرگ عمدتا قوی‌تر هستند (Euro Stoxx 50 + 0.6٪، Stoxx 600 + 0.4٪)، در حالی که FTSE 100 بریتانیا (-0.1٪) عقب مانده نسبی است زیرا غول‌های انرژی در قلمرو قرمز هستند شده‌اند.

به گزارش بلومبرگ، در همین حال، بخش فناوری پس از اینکه اپل (-1.1 درصد قبل از بازار) پیش بینی تولید آیفون جدید خود را 3 میلیون واحد کاهش داد، با کاهش تقاضا، کاهش یافت.

تگ ها :

    رای خود را به این مطلب ثبت کنید

    0 رای (NaN)
    لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید