Your browser does not support JavaScript!
نماشا

با توجه به تمرکز انتخابات میان دوره ای فردا، سهام افزایش یافت

با توجه به تمرکز انتخابات میان دوره ای فردا، سهام افزایش یافت

معاملات آتی سهام وال استریت

Dow futures +0.2% at 32486
S&P futures +0.2% at 3775
Nasdaq futures +0.2% at 10883

سهام اروپا

FTSE -0.47% at 7142
Dax +0.51% at 13407

معاملات آتی سهام نیویرک در حال افزایش است و از روز جمعه افزایش یافته است زیرا سرمایه گذاران به هضم اعداد روز جمعه و در آستانه انتخابات میان دوره ای فردا ادامه می دهند.

NFP ایالات متحده نشان داد که ایجاد مشاغل اصلی قوی بود. با این حال، بازار با افزایش بیش از پیش‌بینی‌شده بیکاری و کاهش نرخ تورم دستمزد مواجه شد. به دنبال گزارش NFP، بازارها انتظارات افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه دسامبر را به احتمال 56.8 درصدی برای افزایش نیم درصد قیمت گذاری کردند، در حالی که افزایش 0.75% به احتمال 43.5 درصد در نظر گرفته می شود.

 

fedwatch.jpg

 

هیچ داده تاثیرگذاری در ایالات متحده وجود ندارد که  امروز منتشر شود. در عوض، توجه به سخنرانان فدرال رزرو خواهد بود که می توانند در جلسات آینده انتظارات بیشتری از فدرال رزرو را روشن کنند.

توجه به انتخابات میان دوره ای فردا نیز مهم است. انتظار می رود که جمهوری خواهان در مقابل دموکرات ها عملکرد خوبی داشته باشند. اگر جمهوری خواهان کنترل مجلس نمایندگان و شاید حتی سنا را دوباره به دست بگیرند، انتظار می رود که بن بست سیاسی برای دو سال آینده رخ دهد، وضعیتی که از نظر تاریخی برای سهام مطلوب بوده است.

اخبار شرکتها:

اپل پس از تایید اینکه به دلیل شیوع بیماری کووید در نقطه مونتاژ فاکسکان در چین، آیفون های کمتری را روانه بازار خواهد کرد، در حال سقوط است.

متا با توجه به گزارش‌هایی که نشان می‌دهد این شرکت رسانه‌های اجتماعی کاهش چشمگیری در تعداد کارمندان خود را آغاز خواهد کرد، افزایش یافته است. انتظار می رود اخراج از این هفته آغاز شود.

 

تگ ها :

    رای خود را به این مطلب ثبت کنید

    0 رای (NaN)
    لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید