Your browser does not support JavaScript!
نماشا

بازگشت باب ایگر به عنوان مدیر عامل دیزنی و جهش 9 درصدی سهام

بازگشت باب ایگر به عنوان مدیر عامل دیزنی و جهش 9 درصدی سهام

پس از اعلام این غول رسانه ای مبنی بر بازگشت باب ایگر به عنوان مدیرعامل، سهام دیزنی روند منفی اولیه در بازار سهام ایالات متحده را در روز دوشنبه کاهش داد و بیش از 9 درصد افزایش یافت.

این اقدام اواخر یکشنبه پس از آن اعلام شد که جانشین منتخب ایگر به عنوان مدیرعامل، باب چاپک، به دلیل مدیریت او بر غول سرگرمی مورد انتقاد قرار گرفت.

ایگر پشت فرمان دیزنی

ایگر  برای کارکنانش نوشت: «با حسی باورنکردنی از قدردانی و فروتنی - و باید اعتراف کنم، کمی شگفت‌انگیز بود - امروز عصر با خبر بازگشت به شرکت والت دیزنی به عنوان مدیر اجرایی برای شما ایمیل می‌نویسم. 

دیزنی روز یکشنبه گفت که ایگر برای دو سال به عنوان مدیرعامل انتخاب شده است.

چگونه ایگر به شغل سابق خود بازگشت

چرخ‌های بازگشت Iger احتمالاً در 8 نوامبر به راه افتادند، زمانی که دیزنی در طول سه ماهه مالی از انتظارات سود و بخش‌های اصلی درآمد کوتاهی کرد و هشدار داد که رشد پخش جریانی قوی برای پلتفرم Disney+ ممکن است در آینده کاهش یابد.

پس از آن اعلام، سهام این شرکت تقریباً 8 درصد کاهش یافت.

نتایج سه ماهه این شرکت انتظارات وال استریت را در خطوط بالا و پایین نادیده گرفت، زیرا هم پارک ها و هم بخش های رسانه ای آن برآوردها را ضعیف عمل کردند.

در همان زمان، کریستین مک کارتی، مدیر مالی، انتظارات سرمایه گذاران برای سال مالی جدید را کاهش داد و رشد درآمد کمتر از 10 درصد را پیش بینی کرد. این شرکت رشد درآمد مالی 2022 را 22 درصد گزارش کرد.

درآمد سه ماهه چهارم در بخش رسانه و سرگرمی با کاهش 3 درصدی نسبت به سال قبل به 12.7 میلیارد دلار در دوره قبل از آن رسید، زیرا تجارت مستقیم به مصرف کننده و تئاتر شرکت با مشکل مواجه شد. بر اساس برآوردهای StreetAccount، تحلیلگران انتظار دارند درآمد بخش 13.9 میلیارد دلار باشد.

مدیران دیزنی در یک کنفرانس تلفنی هشدار دادند که انتظار می رود رشد دیزنی پلاس در سه ماهه اول مالی کاهش یابد.

تگ ها :

    رای خود را به این مطلب ثبت کنید

    0 رای (NaN)
    لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید