Your browser does not support JavaScript!
نماشا

با ۵ معامله گر موفق فارکس در سال ۲۰۲۲ آشنا شوید.

با ۵ معامله گر موفق فارکس در سال ۲۰۲۲ آشنا شوید.

در معاملات فارکس، هیچ پاسخی برای این سوال که موفق ترین معامله گران چه کسانی هستند، وجود ندارد. با این حال، با بررسی ویژگی ها و عادات برخی از موفق ترین معامله گران تاریخ، می توانیم شروع به درک آنچه برای یک معامله گر موفق نیاز است، کنیم. در این مقاله، نگاهی به پنج تا از موفق ترین معامله گران فارکس در تاریخ خواهیم انداخت و بررسی خواهیم کرد که چه چیزی باعث موفقیت آنها شده است.

۵ ویژگی معامله گر موفق فارکس

یک. داشتن برنامه.

همه معامله گران موفق یک برنامه معاملاتی کاملاً تعریف شده دارند که بدون توجه به هر اتفاقی، به آن پایبند هستند. این برنامه معیارهای ورود و خروج از معاملات، قوانین مدیریت ریسک و هر پارامتر مهم دیگری را مشخص می کند. داشتن یک برنامه به معامله گران کمک می کند تا منضبط بمانند و آنها را از تصمیم گیری های احساساتی که می تواند منجر به ضرر شود، باز می دارد.

 

دو. مسئولیت اعمال خود را بر عهده می گیرند.

معامله گران موفق و حرفه ایی می دانند که تنها مسئول نتایج خود هستند. آنها بازار یا عوامل خارجی را مقصر زیان خود نمی دانند. در عوض مسئولیت اعمال خود را بر عهده می گیرند و از اشتباهات خود درس می گیرند. این به آنها اجازه می دهد تا به سرعت حرکت کنند و روی انجام معاملات سودآور در آینده تمرکز کنند.

 

سه. آنها ریسک خود را مدیریت می کنند.

همه معامله گران موفق می دانند که چگونه ریسک را مدیریت کنند. آنها هرگز با پولی بیشتر از آنچه که راحت هستند معامله نمی کنند و همیشه از دستورهای توقف ضرر برای محافظت از خود استفاده می کنند. با مدیریت ریسک خود، اطمینان حاصل می کنند که می توانند در بازی باقی بمانند، حتی اگر چند معامله بازنده داشته باشند.

 

چهار. آنها صبور می مانند.

معامله گران موفق می دانند که صبر کلید موفقیت در بازار فارکس است. آنها به دنبال بردهای سریع نیستند، بلکه به دنبال کسب سود بلندمدت هستند. این امر مستلزم آن است که صبور باشند و منتظر فرصت های مناسب برای ورود به بازار باشند.

 

پنج. آنها به یادگیری ادامه می دهند.

سودآورترین معامله گران هرگز از یادگیری دست نمی کشند. آنها همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود استراتژی های معاملاتی خود و افزایش دانش خود از بازار هستند.

با ادامه یادگیری، آنها می توانند با شرایط متغیر بازار سازگار شوند و راه های جدیدی برای کسب سود بیابند.

 

۵ معامله گر موفق در فارکس

۱. جورج سوروس George Soros

او یک معامله گر فارکس مشهور در جهان است و به دلیل موقعیت‌های بزرگ خود در هنگام معامله با پوند انگلیس در سال 1992 شناخته می‌شود، که عنوان مردی که بانک انگلستان را شکست داد شهرت دارد. او همچنین بنیانگذار Soros Fund Management, LLC است. دارایی خالص او ۸ میلیارد دلار تخمین زده می شود و معامله معروف او در برابر پوند انگلیس در روزی به نام "چهارشنبه سیاه" اتفاق افتاد. این رویداد با خروج پوند استرلینگ از مکانیسم نرخ ارز اروپا بوقوع پیوست. جورج سوروس بیش از یک میلیارد دلار درآمد داشته و او را به یکی از موفق ترین معامله گران فارکس حتی در سال 2022 تبدیل کرد.

 

۲. بیل لیپشوتز Bill Lipschutz

او به عنوان "سلطان ارز" شناخته می شود و رئیس فعلی مدیریت سرمایه هاترزیج است. Lipschutz تجارت ارز را در دوران تحصیل در دانشگاه کرنل در دهه 1980 آغاز کرد. گفته می شود که او در یک سال 250 میلیون دلار برای شرکتش درآمد داشته است. او یک بار در مصاحبه ای گفت که "بازار فارکس همیشه در حال حرکت است. اکثر مردم به دلیل اینکه سعی می کنند سطوح بالا و پایین را برای معاملات خود انتخاب کنند شکست می خورند. من ارزضعیف را می فروشم و ارز قوی را می خرم.» این نقل قول فقط نشان می دهد که چقدر مهم است که بر روند به جای تلاش برای انتخاب  نواحی معکوس تمرکز کنید.

 

۳. جورج ون در ریت George Van der Riet

در حال حاضر به عنوان یک معامله گر تمام وقت کار می کند و همچنین یک سخنران عمومی محبوب در بازارهای مالی است. او عمدتاً بر تحلیل فاندامنتال و تکنیکال تمرکز دارد و رویکرد تجاری منحصر به فرد خود را توسعه داده است که با موفقیت از آن برای تجارت فارکس، سهام و کالاها استفاده کرده است. او یک مدیر صندوق تامینی و معامله گر ارز آفریقای جنوبی است. او در حال حاضر  مدیر موسسه جهانی فارکس است.

 

۴. اندرو کریگر Andrew Krieger

او معامه گر سابق ارز در بانکرز تراست است. در سال 1987، او در برابر دلار نیوزلند شرط بندی های زیادی انجام داد که باعث شد او لقب "قاتل کیوی" را به خود اختصاص دهد. او سبک معاملاتی تهاجمی دارد و معاملات استراتژیک او با دلار نیوزلند او را تا به امروز به خوبی شناخته شده است. پس از تشخیص اینکه NZD بیش از حد ارزش گذاری شده است، در سال 1987 پوزیشن های فروش باز کرد که میلیون ها دلار برای او درآمد داشت.

 

۵. پل تودور Paul Tudor

این مدیر صندوق سرمایه گذاری و معامله گر ارز آمریکایی، شرکت سرمایه گذاری تودور را در سال 1980 تأسیس کرد. او همچنین یک انسان دوست است و از طریق بنیاد خود از اهداف بسیاری حمایت می کند. درست مانند اندرو کریگر، پل توانست به طور موثری سقوط بازار را در سال 1987 پیش بینی کند و از آن بهره ببرد. این تجارت برای او تا یک میلیون دلار درآمد داشت.

این پنج معامله‌گر از موفق‌ترین معامله‌گران در تاریخ فارکس هستند. همه آنها با پیش بینی درست روندهای بازار و استفاده از آنها ثروت اندوزی کرده اند. در حالی که سبک معاملات آنها ممکن است متفاوت باشد، همه آنها یک ویژگی مشترک دارند: آنها تحلیل فاندامنتال را همیشه درنظر میگیرند، آنها صبور هستند و هرگز یادگیری را متوقف نمی کنند. با الگوبرداری از آنها، می توانید شانس موفقیت خود را در معاملات فارکس افزایش دهید.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید