Your browser does not support JavaScript!
نماشا

با افزایش موارد ابتلا به کووید در چین، شاخص S&P 500 مبارزه می کند، و دیزنی اوج می گیرد.

با افزایش موارد ابتلا به کووید در چین، شاخص S&P 500 مبارزه می کند، و دیزنی اوج می گیرد.

شرکت والت دیزنی در معاملات ساعات گذشته 9 درصد افزایش یافت زیرا باب ایگر کمتر از یک سال پس از بازنشستگی به عنوان مدیرعامل به این شرکت بازگشت.
شاخص‌های  سهام ایالات متحده اندکی قبل از باز شدن بازار نقدی وال استریت در روز دوشنبه، در حال کاهش هستند.

عامل این فشار، نگرانی‌ها در مورد کند شدن رشد به دلیل افزایش موارد کووید در چین و عدم اطمینان در مورد سیاست‌های فدرال رزرو است. با این حال، شاخص‌های Dow و S&P 500 نسبت به جهش سهام دیزنی اندکی افزایش یافته‌اند.

تخریب تقاضای ناشی از کووید در چین، سهام را یک شبه تحت فشار قرار داد

افزایش موارد ابتلا به کووید در چین و گزارش‌ها از مرگ سه نفر در این کشور نگرانی‌ها را در مورد رشد اقتصادی افزایش داده است. برخی از سرمایه گذاران نگران این هستند که تعطیلی طولانی مدت برخی مناطق می تواند چین را وارد رکود و در نتیجه ایالات متحده، بزرگترین شریک تجاری آن کند.

رویترز گزارش می دهد که تعداد موارد جدید کووید در چین نزدیک به اوج ماه آوریل باقی مانده است زیرا این کشور در حال مبارزه با شیوع در سراسر کشور و در شهرهای بزرگ است. پس از آنکه مقامات از ساکنان خواستند در خانه بمانند، مدارس برخی از مناطق در پکن، پایتخت، روز دوشنبه به کلاس‌های آنلاین روی آوردند، در حالی که شهر جنوبی گوانگژو دستور قرنطینه پنج روزه برای پرجمعیت‌ترین منطقه خود را صادر کرد.

عدم اطمینان در مورد سیاست فدرال رزرو که سرمایه گذاران را تشویق می کند تا احتیاط کنند.

سهام ایالات متحده در نزدیکی پایان معاملات پنج روزه خود در روز دوشنبه با افزایش عدم اطمینان در مورد اندازه و مدت افزایش نرخ بهره آتی فدرال رزرو در حال تثبیت هستند.

پس از صعود به بالاترین حد چند ماهه در اوایل هفته گذشته بر اساس افزایش انتظارات از افزایش نیم درصد نرخ بهره توسط فدرال رزرو در نشست دسامبر، قیمت‌ها به سمت پایین‌تر در حال حرکت هستند. کاتالیزور پشت اقدام احتمالی نزولی قیمت، اظهارنظرهای تندروانه چندین مقام فدرال رزرو، به ویژه جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس است.

بولارد هفته گذشته زمانی که گفت سیاست هدف فدرال رزرو باید حداقل به محدوده بین 5.00 تا 5.25 درصد از سطح کنونی فقط کمتر از 4.00 درصد افزایش یابد، قیمت ها را کاهش داد تا "به اندازه کافی محدود کننده" برای مهار تورم باشد. اگرچه  جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در مورد اینکه چقدر باید نرخ‌ها را در جلسات سیاست‌گذاری آتی افزایش دهیم،  او پاسخ را به تعویق انداخت.

همین اظهار نظر به تنهایی کافی بود تا سرمایه گذاران را تشویق کند تا اندکی از پول خود را از روی میز بردارند.

جهش 9 درصدی سهام دیزنی در جلسه قبل از بازار

کمک به تقویت اندک داو و شاخص اس اند پی 500 در روز دوشنبه، افزایش شدید سهام دیزنی است.

شرکت والت دیزنی در معاملات امروز 9 درصد افزایش یافت زیرا باب ایگر کمتر از یک سال پس از بازنشستگی به عنوان مدیرعامل بازگشت.

این حرکت به دلیل نیاز این شرکت سرگرمی برای افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران و سود در واحد رسانه‌های جریانی خود ایجاد شد.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید