Your browser does not support JavaScript!
نماشا

USD/JPY ممکن است از سطوح بالاتر ( در اطراف مقاومت خط روند) اصلاحی داشته باشد.

USD/JPY ممکن است از سطوح بالاتر ( در اطراف مقاومت خط روند) اصلاحی داشته باشد.

USD/JPY در یک کانال صعودی حرکت می‌کند و همچنان فضای بیشتری برای پیپ‌های بیشتری دارد، زیرا احساسات با ریسک کاهش می‌یابد. اوئدا و سایر مقامات ادامه سیاست فوق‌العاده سست BOJ، تحت فشار قرار دادن ین را تأیید کردند و اظهارات اخیر مقامات فدرال رزرو بیش از گذشته تهاجمی تر است.
سوگیری گسترده همچنان به سمت نزولی باقی می ماند، زیرا قرار است دلار با توجه به فدرال رزرو کمتر هاوکیش کاهش یابد و انتظار کاهش نرخ پس از مذاکرات رکود اقتصادی بر سر برخی درآمدهای خوب یا اخبار خوب کاهش یابد.
مقاومت ها: 135.10، 135.90
پشتیبانی: 134.00، 133.30

 

USDJPY.png

اگرچه اوئدا و همکارانش بیش از یک بار تأیید کردند که سیاست فوق‌العاده انبساطی مناسب است، انتظارات برای چرخش تدریجی به اقدامات سخت‌گیرانه‌تر با شروع YCC وجود دارد. در نشست سیاست گذاری در 27 و 28 آوریل، سرنخ بیشتری در مورد این موضوع روشن خواهد شد.

من انتظار دارم USD/JPY در بلندمدت کاهش یابد زیرا فدرال رزرو سیاست سختگیرانه خود را تغییر می دهد و BoJ سیاست سست خود را تغییر می دهد.

از بازه‌های زمانی گسترده‌تر، نمودارهای روزانه فضای بزرگی را برای صعود نشان می‌دهند، اگر موفق شوند خط وسط کانال (خط نقطه چین) را بشکنند، برای اینکه این اتفاق بیفتد، ما به یک جلسه سیاستگذاری  BoJ و صحبت‌ها و رویدادهای رکود بیشتر در کنار یک فدرال رزرو جنگ‌طلب نیاز داریم. . خیلی زود است که خواستار چنین اقدام قیمتی شویم.

 

USDJPY2.png

در نمودارهای کوچکتر، 4H، می‌توانیم مقاومت را در سطح فیبوناچی 61.8 درصد ببینیم،  من انتظار دارم که رالی‌ها ی صعودی فروشندگانی پیدا کنند، و هر توقف قیمت  می‌تواند نقطه عطفی باشد.

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید