Your browser does not support JavaScript!
نماشا

لونا پس از پشتیبانی بایننس و آخرین ارتقا، برای بازیابی آماده می شود

لونا پس از پشتیبانی بایننس و آخرین ارتقا، برای بازیابی آماده می شود


لونا Terra Classic (LUNC) که قبلاً با نام LUNA شناخته می شد در حال ارتقاء از نسخه 1.0.4 خود به نسخه 1.0.5 است. بایننس، بزرگترین صرافی جهان از نظر حجم، پشتیبانی از Luna Classic را اعلام کرده است و به روایتی صعودی در میان دارندگان LUNC دامن می‌زند.

 

لونا.png

 

بایننس پشتیبانی از Terra Classic و 100% LUNC fee burn را اعلام کرد

بایننس پشتیبانی از ارتقای شبکه Terra Classic را اعلام کرده است. پیش از این بایننس 100٪ کارمزد تجارت LUNC جمع آوری شده در پلت فرم معاملات نقطه ای خود را می سوزاند. زمانی که توسعه دهندگان اعلام کردند که 50٪ از LUNC سوخته دوباره  به صندوق توسعه دهندگان برای توسعه دهندگان Luna Classic اضافه می شود.

صرافی در پاسخ به اعلام توسعه دهندگان، سوزاندن توکن خود را به 50 درصد کاهش داد. پس از یک سری درخواست، از جمله ایجاد یک کیف پول جدید LUNC رایت برای جلوگیری از ضرب مجدد LUNC سوخته. توسعه دهندگان به این درخواست پاسخ مثبت دادند و به استخراج مجدد توکن ها پایان دادند. سپس پلتفرم مبادلات رمزنگاری پشتیبانی از ارتقا را اعلام کرد و پیشنهاد بازگرداندن 100٪ هزینه LUNC را داد.

 

index.jpg
تبلیغات

 

LUNC ارتقاء را برای اطمینان از به روز رسانی روان در آینده اعلام می کند

توسعه دهندگان Terra Classic ارتقاء نسخه فعلی بلاک چین LUNC را از نسخه 1.0.4 به نسخه 1.0.5 پیشنهاد کردند. این یک پیشنهاد ارتقای نرم‌افزاری است که به بلاک چین Terra Classic منتقل می‌شود، جایی که اعتبار‌دهنده‌ها و گره‌های کامل می‌توانند تا زمانی که وضعیت شکست در بلوک 11،543،150 تغییر کند، که تقریباً 14 فوریه 2023 خواهد بود، آن را ارتقا دهند.

توسعه دهندگان این را به عنوان یک تعمیر ساده برای کیف پول Terra Station توصیف می کنند. کد تنظیم شده است که در بلوک 11543150 راه اندازی شود و نقشه نسخه را مقداردهی اولیه می کند، به طوری که ارتقاهای آینده می توانند از روش های ارتقاء مناسب استفاده کنند.

آخرین تحولات در اکوسیستم Terra، پس از اینکه توکن 11.3 درصد سود را به همراه داشت، به روایتی صعودی در میان دارندگان LUNC دامن زد.

پرایس اکشن قیمت

روند بازار بصورت رنج در محدوده معاملاتی 0.0001886 تا 0.000179 در حال انجام است برای حرات صعودی صعود قیمت به بالای سطح 0.0001841 ضرورت دارد. سطح حمایت 0.000179 نیز میتواند از حرکات صعودی پشتیبانی نماید.

 

پرایس اکشن.png

 

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید