Your browser does not support JavaScript!
نماشا

حقوق و دستمزد غیرکشاورزی NFP، رشد شغلی کمتر از حد انتظار و افزایش درآمد را نشان داد.

حقوق و دستمزد غیرکشاورزی NFP، رشد شغلی کمتر از حد انتظار و افزایش درآمد را نشان داد.

در ماه ژوئیه، رشد شغلی اقتصاد ایالات متحده کمتر از انتظارات بود، اگرچه میانگین درآمد ساعتی با کاهش بیکاری افزایش یافت.

اقتصاد ایالات متحده در ماه جولای 187000 شغل کمتر از حد انتظار را اضافه کرد  برآوردها نشان از 200000 شغل داشتند، در حالی که نرخ بیکاری نسبتاً ثابت باقی ماند و در 3.5٪ باقی ماند. با این حال، افزایش میانگین درآمد ساعتی نوری از اخبار مثبت را برای بازار کار ارائه کرد.

 

تقویم اقتصادی.png

بهداشت و درمان، امور مالی باعث رشد شغلی ایالات متحده می شود

ایجاد شغل عمدتاً توسط بخش‌های مراقبت‌های بهداشتی، کمک‌های اجتماعی، فعالیت‌های مالی و تجارت عمده‌فروشی انجام شد که به رشد کلی اشتغال کمک کرد. نرخ بیکاری و تعداد کل بیکاران که به 5.8 میلیون نفر می رسد، نسبت به ماه های قبل تغییر چندانی نداشته و از مارس 2022 در محدوده 3.4 تا 3.7 درصد باقی مانده است.

افزایش میانگین درآمد سیگنال روند امیدوار کننده است

نگاه دقیق تر به سود روند امیدوار کننده ای را نشان می دهد. میانگین درآمد ساعتی همه کارکنان در لیست حقوق خصوصی غیرکشاورزی با 14 سنت یا 0.4 درصد افزایش به 33.74 دلار در ماه جولای رسید که نسبت به سال گذشته 4.4 درصد افزایش داشت. متوسط درآمد کارمندان تولیدی و غیر نظارتی بخش خصوصی نیز افزایش یافت، البته با 13 سنت یا 0.5 درصد افزایش، به 28.96 دلار.

این گزارش همچنین کاهش جزئی در میانگین هفته ایی کار برای همه کارکنان خصوصی غیرکشاورزی را نشان می‌دهد. با 0.1 ساعت کاهش به 34.3 ساعت رسید، در حالی که میانگین هفته کاری و اضافه کاری بخش تولید بدون تغییر باقی ماند.

ارقام اصلاح شده، شتاب شغلی ضعیف‌تری را نشان می‌دهند

با این حال، شایان ذکر است که بازنگری نزولی در اعداد استخدامی حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ماه می و ژوئن که به ترتیب 25000 و 24000 تعدیل شدند. این به طور موثری سودهای شغلی این دو ماه را تا 49000 کاهش می دهد، که نشان دهنده شتاب ضعیف تر بازار کار نسبت به گزارش قبلی است.

بازار کار ایالات متحده خوش بینی را نشان می دهد

در خاتمه، علیرغم عدم افزایش شغل، بیکاری پایدار و افزایش درآمد ساعتی تصویری خوش بینانه از بازار کار ایالات متحده ترسیم می کند. همسویی مجدد سودهای شغلی قبلی نشان دهنده چشم انداز محتاطانه تری است و فعالان بازار را در انتظار ارقام ماه آینده نگه می دارد.

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

1 رای (5.0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید