Your browser does not support JavaScript!
نماشا

جلسه دوم: سرمایه زیاد داشتن مهم است؟

 جلسه دوم: سرمایه زیاد داشتن مهم است؟

شاید یکی از اولین سوالاتی که توسط معامله گران مبتدی پرسیده می شود این است که آنها برای افتتاح حساب معاملاتی فارکس به چه میزان سرمایه نیاز دارند. به لطف معاملات آنلاین فارکس و ازدیاد کارگزاران متعدد، موانع ورود به این بازار به میزان قابل توجهی کاهش یافته است که شما  حتی می توانید یک حساب معاملاتی 25 دلاری باز کنید!

آیا سرمایه زیاد داشتن مهم است؟

اکنون قبل از اینکه رویای کسب درآمد میلیاردی با یک حساب خرد را شروع کنید، باید به یاد داشته باشید که برای کسب درآمد پول لازم است. شما نه تنها سزمایه خود را که نزد کارگزار خود سپرده خواهید کرد، بلکه باید هزینه های آموزش  و خدمات معامله گری را نیز در نظر بگیرید.

چندین منبع فارکس وجود دارد که آموزش  ارائه می‌دهند، اما کاربردی نخواهند بود. بنابراین معامله‌گران مبتدی می‌توانند قبل از اینکه پول خود را دور بریزند، اصول اولیه را در ویدیوهای فارکس برهنه درک کنند. بعد از آن باید تحت برنامه‌های مربیگری قرار بگیرند تا یک معامله‌گر باتجربه را همیشه در کنار خود داشته باشند تا آنها را در این فرآیند راهنمایی کند و در مورد معاملات انجام شده مشاوره دهد.

اکثر پلتفرم‌های معاملات فارکس دارای نمودارها و شاخص‌های تکنیکال و همچنین یک تقویم اقتصادی هستند، اما شما نیاز به تقویم اقتصادی جامع و کاملی خواهید داشت.  باز هم، اینها به میزان هزینه ای که می خواهید در تلاش تجاری خود خرج کنید بستگی دارد، اگرچه با فارکس نیوز منبع اخبار فارکس منابع رایگان در بالاترین سطح کیفیت را ارائه می دهند.

در مورد سرمایه واقعی معاملات، بسیاری توصیه می کنند با مبلغی شروع کنید که از دست دادن آن اسیبی به زندگی شما نزند. البته این به این معنی نیست که در ابتدا تمام سرمایه معاملاتی خود را از دست خواهید داد، اما آمادگی برای بدترین سناریو را همیشه باید داشته باشید. علاوه بر این، باید مبلغی را معامله کنید که با آن راحت باشید تا از احساساتی مانند ترس از دست دادن در تصمیمات تجاری خود، شما را فلج نکند.

البته توجه داشته باشید که از آنجایی که برخی از مشاغل به دلیل کمبود سرمایه شکست می‌خورند، همین اصل در معاملات فارکس نیز صدق می‌کند. اگر هنوز آماده ریسک کردن پول واقعی در حساب زنده نیستید، بهتر است ابتدا با یک حساب آزمایشی معامله کنید. اگرچه این به طور کامل تجربه تجارت زنده را تکرار نمی کند، این به شما این فرصت را می دهد که بدون هیچ ریسک پولی، مهارت های خود را بسازید و اصلاح کنید. هنگامی که بتوانید بازدهی ثابتی را بدست آورید، می توانید یک حساب کاربری زنده را از یک موقعیت بسیار آگاه تر معامله کنید.

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید