Your browser does not support JavaScript!
نماشا

شاخص های آتی سهام ایالات متحده قبل از افتتاح نقدینگی امروز، بصورت فلت معامله میشوند.

شاخص های آتی سهام  ایالات متحده قبل از افتتاح نقدینگی امروز، بصورت فلت معامله میشوند.

با توجه به فقدان اخبار اقتصادی تازه و دوره سکوت سخنرانان فدرال رزرو، معامله گران احتمالاً جهت خود را در بازار از حرکت در بازدهی خزانه داری خواهند یافت.
معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده اندکی قبل از باز شدن بازار نقدینگی وال استریت در روز سه شنبه افزایش یافته و سرمایه گذاران تمام تلاش خود را می کنند تا از سومین روز متوالی  ضرر جلوگیری کنند. پس از اینکه داده‌های ایالات متحده در روز دوشنبه این باور را در میان سرمایه‌گذاران تقویت کرد که فدرال رزرو ممکن است با افزایش شدید نرخ‌های بهره، مدت بیشتری باقی بماند، سرمایه‌گذاران سهام می‌توانند با مشکل مواجه شوند.
علاوه بر ترس از اقدام طولانی فدرال رزرو برای مبارزه با تورم، معامله گران همچنین بر دور دوم انتخابات جورجیا نظارت می کنند که ممکن است سرنوشت سنای ایالات متحده را تعیین کند.

بازدهی خزانه داری مسیر را تعیین می کند

دیروز، هر سه شاخص اصلی وال استریت در روز دوشنبه به پایین‌ترین سطح خود در نزدیک به یک هفته گذشته بسته شدند، زیرا داده‌های خوش‌بینانه بخش خدمات شواهد بیشتری از قدرت در اقتصاد ایالات متحده به رغم یک سری افزایش‌های بزرگ نرخ بهره ارائه کرد.

بازدهی خزانه داری ایالات متحده در روز سه شنبه در حال کاهش است و برخی از سودهایی را که در جلسه قبل مشاهده شده بود، باز می گرداند. این حرکت به حمایت از سهام در جلسه قبل از بازار کمک می کند. با توجه به فقدان اخبار جدید اقتصادی و غیبت سخنرانان فدرال رزرو، معامله گران بازار سهام احتمالاً جهت خود را از حرکت بازدهی خزانه داری می گیرند.

پیش از گشایش بازار نقدینگی،انتظارات  بازار  به احتمال 91 درصدی اشاره می‌کنند که بانک مرکزی ایالات متحده ممکن است نرخ‌ها را نیم درصد در جلسه سیاست‌گذاری 13 تا 14 دسامبر خود افزایش دهد و انتظار می‌رود نرخ‌ها در ماه می 2023 به 5 درصد برسد. ، که از 4.92٪ در جلسه قبل افزایش یافته است.

حرکت در بازارها نشان می‌دهد که معامله‌گران نگران افزایش نرخ‌ها ازیک جلسه تا جلسه بعدی  نیستند، بلکه نگران این هستند که فدرال رزرو چه زمانی افزایش نرخ‌ها را متوقف کند و کجا متوقف شوند.

ممکن است تا زمان تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ، بیانیه سیاست پولی و پیش‌بینی‌های اقتصادی در 14 دسامبر، شاخص‌های اصلی بدون انگیزه زیادی برای تعقیب قیمت‌ها در هر جهت، محدود به محدودهرنج شوند.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

1 رای (4)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید